darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Nu har det visat sig att det FINNS folk som använder gamemaker på GTAsajten. Den här tråden ska användas ifall du har fastnat på Gamemaker eller vill berätta om ditt nya spel. Själv håller jag på med ett spel jag kallar GTA:Driveby. Jag har dock fastnat själv. Jag kan inte få hälsan att sjunka, varken på mig själv eller motståndarna. Dessutom kan jag inte få gubben att skjuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag testade det där, tyckte det var skitsvårt, la ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 alla här känner väll till mitt spel Power man... om ni inte har spelat det så ladda hem det här http://upload.gm-school.uni.cc/index.php?a...6bae4118c19dae5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag gjorde ett pong spel en gång....trodde faktiskt att jag lyckats när jag spelat det mot en kompis en stund, men sen så kom bollen bakom pinnen och puttade ut pinnen på plan...då lade jag ner... För er som inte vet vad pong är så är det detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 försök igen!!! Jag ska nog försöka slänga ihop nåt snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vilket är bäst av game maker eller the games factory ? fattar inte gamemaker. omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vilket är bäst av game maker eller the games factory ? fattar inte gamemaker. omöjligt gamemaker är lättare när man vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 fast tgf är kraftfullare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 fast tgf är kraftfullare.... var kan man ladda ner TGF??? Hur många meg är det på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 TGF kostar väl pengar om jag inte minns helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 TGF kostar väl pengar om jag inte minns helt fel nädå, det gör det inte! själv använder jag det programmet! väldigt bekvämt faktiskt håller just nu på med ett gta-liknande spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 nädå, det gör det inte! själv använder jag det programmet! väldigt bekvämt faktiskt håller just nu på med ett gta-liknande spel! jodu, senast jag kollade det gjorde kostade det pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 http://www.download.com/The-Games-Factory/...tml?tag=lst-0-1 varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 http://www.download.com/The-Games-Factory/...tml?tag=lst-0-1 varsågod! License: Free to try; $29.00 to buy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Om man vill ha egen musik vad gör man då? Finns det nåt program eller så för det? Lr måste man ha dom som kommer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Nej, du gör ett sound till en objekt, sen går du in i actions på banan och väljer start sound.... Höll på mycket med gamemaker förut, ska nog börja igen Redigerad 17 juli, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag är en van användare av Game Maker... har hållt på sen version 3 tror jag har inte gjort så bra spel dårå, men jag kan lite... dock inte så bra med liv å poäng.. mitt tips är att tanka ner tutorialer på game maker's hemsida, men den kan jag inte i huvudet just nu. kan kolla upp den om nån vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 inte för och skryta men jag är nästan expert på gamemaker så fråga mig om ni har nå frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Va bra för jag skulle behöva lite hjälp....vad är din msn så kan jag adda dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 inte för och skryta men jag är nästan expert på gamemaker så fråga mig om ni har nå frågor Sjyst!!! Kan du berätta följande då är du snäll: Hur får man liven att sjunka??? Hur skjuter man??? Hur får man fienderna att dö??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts