Colan K Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 tror ni man "tål" lika mycket som vc? för där kan dom skjuta hur länge som helst på en! P.s längtar till SAN ANDREAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Nej jag tror man tål mer där. Eller lika mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Nej jag tror man tål mer där. Eller lika mycket... va det är sämre om man tål mer. Håller med Colan tråkigt att man tål helt mycket det ska vara mer realsistigts (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det skulle vara alldeles för svårt om spelet hadde realistiska skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag hoppas skadeverkan på en själv förblir densamma som i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det skulle vara alldeles för svårt om spelet hadde realistiska skador. jamen det ska varfa svårt o inte så lätt så att NOOBS klarar av de på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jamen tänk på alla stakars NOOBS då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Fallskadan i Vice City är riktigt lol, man kan hoppa från ett flygplan och sen skada typ 20 i armour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts