GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 jag gör helst uppror (Det e roligast) eller jobbar jag som polis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Polis e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 ja om man har tanken är det roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Ambulans var roligast fasst har klarat up till level 12 jag fick infinte run fasst nu jobbar jag mest som brandkår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 göra uppror?? i vilken bil gör man de da??? För man gör ju jobbben i bilen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Göra uppror är nog roligast...tycker jag. Starta totalkaos e min grej...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 hur gör man uppror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 hur gör man uppror Grattis, du har dragit upp en 5 år gammal tråd. Det går inte att göra uppror. Slynorna menar väl att man bara springer omkring och skjuter på allt och alla. Just like usual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 OMFG (...) Och han avslutade inte ens frågan med ett frågetecken... Om han nödvändigtvis skulle veta hade det till och med varit smartare att startat en helt ny tråd och länkat till denna, eller åtminstone bett om ursäkt för att han drog upp en så pass gammal tråd! *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) OMFG (...) Och han avslutade inte ens frågan med ett frågetecken... Om han nödvändigtvis skulle veta hade det till och med varit smartare att startat en helt ny tråd och länkat till denna, eller åtminstone bett om ursäkt för att han drog upp en så pass gammal tråd! *REPORTED* Vafan skulle han göra en ny tråd för en sån liten fråga för? I forum som GTA III gör det väl knappast något att det är en liten uppdragning? Snälla någon... Hihi *göra nödvändiga posts för att fördriva tiden* Redigerad 24 november, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vafan skulle han göra en ny tråd för en sån liten fråga för? I forum som GTA III gör det väl knappast något att det är en liten uppdragning? Snälla någon... Hihi *göra nödvändiga posts för att fördriva tiden* "Ja, eller hur? Vad fan kvittar det om vi släcker en eller annan lampa för att förhindra denna globala uppvärmning som alla jävla politiker förespråkar?" WELL, HERE'S A NEWSCAST FOR YA: MÅNGA BÄCKAR SMÅ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Vote: Köra taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Vote: LCPD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jobbar som upprorsmakare på heltid. För det mesta är jag arbetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Lite svårt att välja men jag tog Ambulans!! Det var vad jag sysslade mäst med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Taxi är roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 uppror... Jag klättrar upp på några stairs o sen till ett tak o börjar göra kaos. Sen jag får 5 stars o sånnt, jag kastar molotov till FBI o de bränner sig o dör, jag bombar helikoptern som kommer efter.... etc... Det e helt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 uppror... Jag klättrar upp på några stairs o sen till ett tak o börjar göra kaos. Sen jag får 5 stars o sånnt, jag kastar molotov till FBI o de bränner sig o dör, jag bombar helikoptern som kommer efter.... etc... Det e helt rolig. Wow, wow wow. Stopp i lingonbacken ett tag, va? Klättra upp för stairs? Du tänker inte på GTA4 nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Wow, wow wow. Stopp i lingonbacken ett tag, va? Klättra upp för stairs? Du tänker inte på GTA4 nu, eller? Trappor har funnits i sedan GTA 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Wow, wow wow. Stopp i lingonbacken ett tag, va? Klättra upp för stairs? Du tänker inte på GTA4 nu, eller? Inte klättra, jag menade att jag går upp på trappor nära Luigi's klubb o börjar skjuta folk med sniper osv.. sen kommer FBI o andra, jag kastar granat o molotov. Sen jag får militären efter mig och använder molotov för att deras rhino förstöras.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts