KalleR Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) jag har gjort mitt första tema till t610 (se bifogad bild) om någon är intreserad laddar jag upp temat thotim: du kanske skulle kunna hosta det på din wap-sida, för stackarna som inte har ir eller bt Redigerad 16 juli, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Hur mycket kostar det att aktivera? Jag har comviq kontantkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag har gjort mitt första tema till t610 (se bifogad bild) om någon är intreserad laddar jag upp temat thotim: du kanske skulle kunna hosta det på din wap-sida, för stackarna som inte har ir eller bt hur gör man egna teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Snyggt kaller... Jag har gjort flera teman... bla till 'The voice' och 'Rockklassiker' Inte för att jag gillade dom men men... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Hur mycket kostar det att aktivera? Jag har comviq kontantkort. prova att gå in på comviq.se kanske? där står de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts