petta_n Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Tja! Köpte vice city för ett par veckor sedan på pc, nu har det slutat komma blod och jag kan inte sparka på folk som ligger ner + att det kommer inte pengar när man dödar folk heller. Vet nån vad det är för fel!? Jag blir galen! /Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Så är det i den tyska versionen av Vice City tror jag. Har du ändrat till nåt annat språk än engelska i inställningarna? Eller har du moddat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Så är det i den tyska versionen av Vice City tror jag. Har du ändrat till nåt annat språk än engelska i inställningarna? Eller har du moddat? ...eller har du laddat ner och råkat tanka den tyska versionen? (Jo jag vet att du skrev "köpte", men man vet aldrig!) Redigerad 13 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 har det vart blod förut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petta_n Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ja, jag har "köpt" det från internet. Men det var blod i början, och jag har kollat att det är inställt på engelska. Vete fan vad det kan vara för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 WAREZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 det kan vara från en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 men han sa "Köpt". alltså har han wärshat det och borde straffas enligt forntida nordisk tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 men han sa "Köpt". alltså har han wärshat det och borde straffas enligt forntida nordisk tradition Han kanske köpte det via en internet-butik, tex webhallen. Eller så tankade han det. Han förklarar lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Vilket liv det blir här bara för att man laddar ner ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Det har hänt mig en gång också att blodet försvinner men blodet komm tillbaks efter ett tag Redigerad 15 juli, 2004 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) Vilket liv det blir här bara för att man laddar ner ett spel... §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! därför blir det sånt liv.. edit @petta_n provat installera om? Redigerad 15 juli, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petta_n Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag har köpt spelet, ni kan ta det lungt. Jag provade att installera om men det var fortfarande censurerat skit och jag har inte moddat, jävla skitspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 seså petta, det finns en blood patch här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Du kanske har gått in på nationella inställningar i Kontrollpanelen och ändrat "plats" till nåt land där vice city är censurerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts