mankan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Första och andra ön låter så j*vla sämst jag vill kalla dom nånting men inte första och andra ön ! förslag? Redigerad 13 juli, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Golfön, Vercetti Ön, Högra ön och västra ön HAHA Edit: Filmön Redigerad 13 juli, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag tycker: Västra, Östra, Norra, Vecetti Island, Leaf Links: Norra, Stora, Södra. Sen vet jag inte vad den öster om Vercetti island borde heta. Det här borde vara den enklaste sättet att benämna öarna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 du glömde filmön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 nej, jag döpte den till norra. Menfilmön kan också vara bra, men eftersom jag har västra och östra sitter det fint med norra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 nej, jag döpte den till norra. Menfilmön kan också vara bra, men eftersom jag har västra och östra sitter det fint med norra också då kan vi kalla den onämda ön alltså frågetecknet för södra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) mja, jag tänkte på det men den är ju inte direkt söderut.... centerön?? Eller så döper man den efter fastigheten där - Star View Island? Låter klatchigt EDIT: inte att förväxla med starfish island. Redigerad 13 juli, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 mjo fast vercetti ön är antingen söder ön eller center då! kan man inte kalla den andra för halvön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 centrala halvön? Vercetti island borde heta vercetti island, eftersom det i princip inte finns nåt annat där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 det finns ju vanliga namn på dom smö öarna iaf, prawn island (Räkön), Starfish Island (Sjöstjärneön) och Leaf Links (Lövgolfbanan, egentligen är links en golfbana vid en sjö/vatten men jag vetefan vad det heter på svenska ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 "andra ön" "mellan öarna" "första ön" så säger ja iaf annars brukar ja kalla demdär mellan öarna för Prawn island och Starfish island, alltså va dem igentligen heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Vercetti Island? Låter bättre med Starfish.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag försöker inte skapa nåt internationellt standard här men jag säger vad jag brukar kalla dem... såvida jag inte tittar på kartan och pekar för att visa var jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 (redigerad) "2:an ön" heter vice city mainland fast det är ju egentligen inget mainland men vice city är baserad på miami och om man kollar på en miami-karta ser man att det som motsvarar andra ön är mainland och förresten nån förslog att man skulle kalla en ö vercetti island, den har ju redan ett namn: Starfish Island Redigerad 20 juli, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 ja, men man kan ju lika gärna kalla "västra" ön för downtown om man vill det, och som jag sa vill jag inte skapa nåt internationellt standard utan bara visar vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Den ön där downtown finns heter VICE CITY MAINLAND. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Varför ska man kalla Starfish Island för Vercetti Island när den redan heter Starfish Island? Förresten tycker jag att 1:a och 2:a ön låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 men förlåt då! Kalla dem det ni vill, men han som frågade först kallade dem ju ingenting, och då kom jag med förslag, istället för att gnälla på att han inte kallade dem nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 men förlåt då! Kalla dem det ni vill, men han som frågade först kallade dem ju ingenting, och då kom jag med förslag, istället för att gnälla på att han inte kallade dem nånting... Öh? Irriterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 tja, jag säger om och om igen att det är vad jag kallar dem, och att folk får kalla dem det de vill - men folk spammar om att det bör, måste och ska heta Starfish Island. Visst - kalla ön för det om ni vill, men jag skrev vercetti och det tycker jag lät vettigt. Men det tycker inte ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts