Colan K Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) synd bara det med bilarna att det är samma skador! för jag väntade mig NYA skador också! :'( kolla bara på bilen i bakgrunden! Redigerad 13 juli, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 synd bara det med bilarna att det är samma skador! för jag väntade mig NYA skador också! :'( kolla bara på bilen i bakgrunden! dom där skadorna är ju helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) kanske...... Men JAG HAR FAKTIST LÄNGTAT!!!! DET ÄR JU BANNe ME EXAKT SAMMA! Redigerad 13 juli, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag bryr mig mer om fälgarna... trodde dem skulle förbättras men icke sa-nicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag bryr mig mer om fälgarna... trodde dem skulle förbättras men icke sa-nicke! trodde jag med- F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 spelet är ju inte klart än! allt kan ändras i sista minut! det lär ju ändå finnas damage mods och dmagic modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 A i för sig! och dom nya bilarna kanske HAR coola fälgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 hoppas det blir mer nya bilar. rockstar är så tråkiga när de latar sig och tar bilar från de äldre GTA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Kunde sidofönstrerna krossas i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jadå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Kunde sidofönstrerna krossas i VC? ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 ja.. Ja okej, var så länge sedan jag spelade det så... Men kunde man skjuta sönder sidofönsterna? PS: Nu känner jag mig som en såkallad "n00b" eller vad ni datanördar nu kallar det, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ja det gick, man kunde t.o.m slå sönder dom(batong, slagträ etc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Hoppas dom ändrar fälgarna! Men om ni kollar på trädet i bakrunden inte palmen så är den så kantig som i dom gamla spelen... hoppas dom ändrar det! Redigerad 13 juli, 2004 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ja det gick, man kunde t.o.m slå sönder dom(batong, slagträ etc). Man kan inte skjuta sönder sidorutorna i Vice City, bara slå sönder dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Vad spelar det för roll om det är samma skador som förut? Tyckte dom skadorna var bra och varierande. Sen tycker jag inte det spelar så JÄTTEstor rolll heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Vad spelar det för roll om det är samma skador som förut? Tyckte dom skadorna var bra och varierande. Sen tycker jag inte det spelar så JÄTTEstor rolll heller. nehe, men jag och säkert många andra tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Man kan inte skjuta sönder sidorutorna i Vice City, bara slå sönder dom. De gick också sönder när man blev prejad av poliserna in i en vägg i 300 km/h eller nåt... Redigerad 13 juli, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 De gick också sönder när man blev prejad av poliserna in i en vägg i 300 km/h eller nåt... Men inte då man sköt på dom...vilket frågan var. Förhoppningsvis kan man skjuta sönder alla sorters rutor och fönster i San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Men inte då man sköt på dom...vilket frågan var. Förhoppningsvis kan man skjuta sönder alla sorters rutor och fönster i San Andreas... ja det var störigt i VC när man inte kunde skjuta sönder rutorna till pizzeriorna och Ammunation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts