Korven Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Man måste betala 120-150 kr i månaden till blizzard + att köpa spelet för att kuna spela online ........ hur många än ajg tycker att detta är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det är så med alla MMORPG, och vet du varför? Jo därför att dom ska ha råd att ha igång servrarna hela tiden så dom inte stängs ner, eftersom du skapar inte servers i MMORPG som WoW är då, utan det är färdiga servers som körs i Blizzards kontor nånstans, och det kostar ju för dom så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 plus att de ska fixa buggar, lägga till nya uppdrag osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Men spelet Guild Wars skulle inte ha någon avgift eller hur var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Man måste betala 120-150 kr i månaden till blizzard + att köpa spelet för att kuna spela online ........ hur många än ajg tycker att detta är fel? fel är det ju inte, men somliga har inte råd vilket ör förståeligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Men spelet Guild Wars skulle inte ha någon avgift eller hur var det? Nepp, ingen månadskostnad i Guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nepp, ingen månadskostnad i Guild wars Blir det inte "sunkiga" servers då? massa lag och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Förmodligen, men spelet kanske kommer kosta mycket när man köper det...hur ska dom annars få in pengar? Dom kan också ha något system som tex playahead...att man byter in riktiga pengar mot valutan i spelet eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Man måste betala 120-150 kr i månaden till blizzard + att köpa spelet för att kuna spela online ........ hur många än ajg tycker att detta är fel? Hur många mer än jag tycker att man ska vänta och se hur spelet blir innan man tycker det suger eller att det är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det är du iaf inte ensam om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag ska dela ett konto med en vän så det kommer inte bli överdrivet dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag kommer betala, solklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 ja men asså då får dom fan ta och sänka spel priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 då kan inte spelet stödja lika många spelare åt gången. och nog fan vill dom ha både pengar och spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Någon som signat upp till Europa Beta-testet? Jag har gjort det iallafall, hoppas jag kommer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Någon som signat upp till Europa Beta-testet? Jag har gjort det iallafall, hoppas jag kommer med Jag har skrivit upp mig, hoppas, hoppas, hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts