KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Säger inte GTA3 gubben "Get out of the car" ibland när han snor en bil? nej. det är han man snor bilen av som säger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 nej. det är han man snor bilen av som säger det Ok. Jag tänkte att det kunde vara han också men jag va inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jo, GtA3 snubben skriker i ett uppdrag NOBOBY MOVE eller DONT MOVE eller GET DOWN kommer inte ihåg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Gör han i vilket uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Jo, GtA3 snubben skriker i ett uppdrag NOBOBY MOVE eller DONT MOVE eller GET DOWN kommer inte ihåg.... NEJ han säger inte ett ord på hela spelet. Du måste tagit fel och trott att nån annans röst var GTA snubbens. Redigerad 17 november, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Tycker inte ni att GTA3 jeppen ser ganska snäll ut för att ha dödat cirka 2000 människor ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 det har kommit fram att gta snubben ar stum enligt rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ohh jedrar... De visste ja inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Han e stum det är vad jag sagt... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vercetti är lugnt grymmast.. En gång kom jag i slagsmål med några cubaner tror jag. Dom var typ 5 stycken o Vercetti bara: You wanna piece of me. SKITSKÖÖÖÖÖÖNNNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 kläder och utseende att dömma är gta3 snubben grymast. fast det är ju häftigare att man kan snacka så... äh, gta3 vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 det beror på vilka klader man har i Vice. Om Vercetti har på sig Rafael kläderna så är han grymmast. Men alla har ju åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 ööh... glömde att man kan byta... men om i orginal kläder så vinner gta3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Tommy e fettecoolast... Tänk er en soluppgång, rånarkläderna, en minigun i handen och sex stjärnor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 gta 3 snubben är stum för i sista uppdraget så sa maria nånting bla bla bla i love you so what you tinking about that o i forgot alltså hon menar att han är stum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 gta 3 snubben är stum för i sista uppdraget så sa maria nånting bla bla bla i love you so what you tinking about that o i forgot alltså hon menar att han är stum Jag tror hon säger mer i stil med Anyway what was I saying, I forget but you know what it is like don't you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 jag tror att gta3 snubben blev stum efter han hade blivit sjukten jag tror den där tjejen sjöt honom i halsen elller nått jag tror att han blev stum så men Tommy Vercettí är COOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 jag tror att gta3 snubben blev stum efter han hade blivit sjukten jag tror den där tjejen sjöt honom i halsen elller nått jag tror att han blev stum så men Tommy Vercettí är COOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSST Bra teori... Hon i början, introt asså i Ghost Town. Mmm. Bra teori! Men gta3 snubben kan göra lite småljud. Som i introfilmen säger han nånting hårt, när han blir skjuten. Samma sak när man slåss med nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 mm kanske..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag trodde oxå att gta 3 å gta vc var samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts