(=Madman=) Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Tjoho , jag o en polare har försökt att få i hop en bil på Zmodeler. Men det funkar inte , jag fattar ingenting. Jag har läst massa Hjälp grejer på engelska o det va bara skit finns det nån Hjälp grej på svenska skulle va mycke lättare att läsa o lära sig.. MVH Desperat Wannabe Modding kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det finns två sätt att lära sig 1. Pröva dig fram genom att göra figurer och träna på vinklar osv. 2. Läs en guide och följ den inte jätte noga utan pröva dig fram och lär dig av dinna misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) ta o hitta en på engelska och kopiera in all text i översättningsprogram Redigerad 14 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Här är man minnsan uppe hela natten!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 halva =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Hehe , ska testa det det med översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts