Jacke Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Hejsan. Jag försöker att koppla in min tv till datorn så att man kan spela på en större skärm etcetra. Den enda bilden jag får till är dock svartvit. Vet nån vad man ska göra för att fixa felet. Jag har ett Radeon 9000 pro grafikkort och tv:n har 100 hertz. Kabeln jag har är en s-video kabel som sitter i tv:n via en scartkontakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Sök på tv-out på http://forum.sweclockers.com/ om ingen kan hjälpa dig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Är det inte bara nvidia som kan köra färg? Har för mig att ati bara hade svart/vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nä, du kan få en bild på min färgiga tv-out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts