Cortez Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Vissa kanske redan vet om det, andra tycker det är ointressant etc etc. Men skriver iaf. Nästa Windows kommer heta, som ni nog redan listat ut via rubriken: Windows Longhorn Det bygger på XP. Ett par få screenshots går att hitta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Rätta mig om jag har fel men longhorn är väl bara projektnamnet. Den färdiga produkten kommer väl inte heta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 tror att det är ett projektnamn. ingen nämner ju xp vid "whistler" eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det är bara ett arbetsnamn och jag tror inte att Microsoft skulle släppa ett operativsystem med ett så fånigt namn som Longhorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Det kanske blir YY eller nåt kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 vad skulle det stå för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Yltimate Yperativsystem så egentligen borde det bli YYS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 lol, det står ju tillochmed på bilderna; "Windows CODENAME Lognhorn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 lol, det står ju tillochmed på bilderna; "Windows CODENAME Lognhorn" Då kanske det ska heta Windows Codename: 47 när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Då kanske det ska heta Windows Codename: 47 när det släpps? jag syftade på att det bara är ett kodnamn ~ projektnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 lol, det står ju tillochmed på bilderna; "Windows CODENAME Lognhorn" Inte Longhorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 har ju kommit ut en Beta tror jag.. för länge sen.. kanske var en Alpha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jaja whatever, diskutera det nya Window helt enkelt. Jag har hört att det kommer vara jobbigt eftersom det kommer vara väldigt begränsat att komma åt tex filer från gamla operativsystem och sånt. Vore jobbigt.. Nytt windows är ju rätt så stor grej så det måste gärna bli bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 detta är ju bara minst 2 år gammal nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Inte Longhorn då? men ffs, "Windows KODNAMN Longhorn", Longhorn är bara arbetsnamnet, den slutgiltiga versionen kommer ju inte heta "Codename Longhorn", "Kodnamn Longhorn" eller "Longhorn". Redigerad 13 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jag syftade på att det bara är ett kodnamn ~ projektnamn ...och jag skämtade bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 men ffs, "Windows KODNAMN Lognhorn", Longhorn är bara arbetsnamnet, den slutgiltiga versionen kommer ju inte heta "Codename Longhorn", "Kodnamn Longhorn" eller "Longhorn". men ffs jag menade longhorn och inte lognhorn, alltså klart jag fattar att det inte ska heta codename. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Är inte det här varienten för 64bitsprocessor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Är inte det här varienten för 64bitsprocessor? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 vad heter det då? finns ju demo på det å allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts