kattälskaren Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) här kan ni skriva vad ni tycker om eye toy.själv tycker jag att det är sk*t kul PS:en sida om det är denna Redigerad 13 juli, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 ska inte du gå och lägga dig kl 20.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag tycker inte "eyetoy" är så skoj iochförsej har jag bara sett det i affärer och inte provat så mycket för att man ser så fånig ut. Men vem vet det kanske är skoj. P.S. Jag har inte PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 ska inte du gå och lägga dig kl 20.00 det är lov och normalt så lägger jag mig 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag lägger mig vid 02.00 men OT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 det är lov och normalt så lägger jag mig 21:00 Jag har provat EyeToy tyckte inte det var speciellt kul. Vilket är ditt favorit spel i eyetoy? (OT)@ Jag lägger mig kl 5.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Wishi washi och keppy ups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 ska inte du gå och lägga dig kl 20.00 Ska inte du hålla käften om du inte har något värt att säga? Fattar inte av eye toy är, kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 kolla på min länk längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Smart idé, dåliga spel.. Man har sett detta långt bak i tiden.. Kommer ni ihåg tv programmet kannan som gick för ett par år sedan? När man skulle fånga ord.. Det är i princid sånt man håller på med.. Fast nu kan man slåss o massa annan skit.. Men allt känns så lamt så det blir inget kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 eye toy har jag spelat i en affär men det var helt crazy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts