dog Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 all work and no play sucks! börjar nog med storyn och slänger in lite lek mellan uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 JAg kommer att ta den snabbaste bilen jag hittar och sen bara köra runt hela stan för att utforska lite och sedan börja med uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Som ni kanske vet så börjar med med ett uppdrag direkt...på det ska man på BMX ta sig ut från ett annat gängs "hood". Annars om jag hade val mellan som så hade jag nog "lekt".. Redigerad 13 juli, 2004 av Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Växlar men i försa hand uppdragen, då lär man sig bäst staden tror jag eftersom uppdragen brukar sträcka sig över hela staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Kör alltid igenom storyn först. Man får säkert testa alla nya funktioner i story uppdragen. Vill inte leka innan jag klarat spelet. Men det händer nog att man stannar och "dödar" en kille som tycker om stryk mellan uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag börjar direkt med lära mig om bilarnas prestanda genom att "låna" några från förbipaserande bilister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 You can go see Luigi for more work or check out Liberty. Check out liberty... Kommer att utforska staden som man börjar i lite innan jag kastar mig på storyn och sliter den i stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag börjar med att leka litte sen gör jag uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag brukar själv börja med storyn. Men tänkte att I SA skulle jag utforksa först men efter att ha läst vad R* sagt känns det onödigt. R* säger att de vill sudda ut gränsen mellan att vara på updrag och att softa runt i staden, därför tror jag man kommer upptäcka mer genom att köra updrag än att köra runt själv. Desutom är SA så stort att man måste nog följa med storyn för att komma till alla platser och upptäcka det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Man måste göra ett uppdrag först.Man ska ju cykla ifrån fienders område när spelet börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 hehe exakt! men jag gör uppdrag från början ändå, så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 (redigerad) Jag ska nog köra några uppdrag så man kommer in i själva storyn, sen ska jag försöka lära mig de nya områdena och kolla igenom alla nya grejer som man kan göra.. Vote: Ingen.. Redigerad 14 juli, 2004 av fablenine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Först kör jag lite Story sen är de KILLZONE Vote: Storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts