Colan K Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 själv vill jag bara veta fall ni gör som jag JAG leker innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Leker, naturligtvis! Det är ett bra sätt att lära sig området och samtidigt leta upp några hidden packages och klara några Rampage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 THNX! Nu vet jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag har för dåligt tålamod så jag börjar direkt med uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 I både gta3 och vc körde jag på uppdragen direkt. Och lärde mig staden genom uppdragen. Sen kanske man moddar när man varvat spelet, och har lite kul, kör lite online med MTA... Vad mer kan man göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 själv vill jag bara veta fall ni gör som jag JAG leker innan! Korrekturläs alltid innan du postar. Blir så jobbigt att läsa annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag ska leka lite grann, men ändå inte vänta för länge med att göra uppdrag! Kommer nog bli så att man gör ett uppdrag, leker lite grann tills man känner sig sugen på ett till uppdrag och efter det uppdraget så leker man lite grann osv. Ibland leker man lite längre, ibland lite kortare, och ibland inte alls...men det var ungefär så jag har gjort med dom tidigare spelen, och det blir nog så jag kommer göra med detta också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 leka lite- testa bilar och andra fordon, åka runt lära mig en del av kartan och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag gör som jag gjorde i GTA3 och Vice City, kör några uppdrag sen spelar jag fritt och utforskar banan innan jag fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag gör som jag gjorde i GTA3 och Vice City, kör några uppdrag sen spelar jag fritt och utforskar banan innan jag fortsätter. W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoozO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Man ska ju klart testa dom nya funktionerna i spelet och sen drar man igång med storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Vote: LEKER helt klart! även mellan uppdrag och efter ja klarat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Brukar köra igenom storyn först, sen gör jag allt annat (hidden packages, rampages och sånt). Sen kör jag väl om spelet tio gånger till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Brukar köra igenom storyn först, sen gör jag allt annat (hidden packages, rampages och sånt). Sen kör jag väl om spelet tio gånger till... detta kommer ju vara 3 ggr längre än VC så ja kommer nog nte köra igenom d många ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Testar det lite innan jag kör igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag kör storyn först för att då lär jag mig kartan fortare när jag måste följa den pricken (destinationspunkten) dessutom är det roligare att kombinera mellan att leka och göra dom sista uppdragen, roligast sist! Vote: Storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag gör som jag alltid gjort, spelar nått uppdrag, leker, uppdrag och håller på så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 gör väll så att jag utforskar dom nya grejjerna lite först.. typ tar en cykel.. kör ner i vattnet.. simmar lite.. osv.. men kommer nog att börja med uppdragen ganska snabbt efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag gör uppdragen först men jag leker självklart lite under tiden...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 börjar med storyn å kör tills jag fått nåra najs vapen eller kommer till nåt läskigt uppdrag sen leker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts