Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Vart hittar man bilderna man tagit på "Print Screen"? /stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 efter du använt print screen så måste du gå in i paint eller nåt annat liknande program och trycka på klistra in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 en till sak om jag tar typ 100 printscreen raderas en bild efter jag tagit en till? asså så det inte blir för många som jag itne kan ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Om du har tryckt print screen och du vill spara bilden måste du klistra in den i paint. Om du trycker print screen en gång till utan att ha klistrat in bilden raderas den förra. Så varje gång du trycker print screen så ersätts den gamla. Hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jo men det var ju exakt det jag menade. skulle räckt med ett "JA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts