Grötmannen Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag läste i en gammal PSM (playstation tidning) där stod det att i numret före så hade de sagt "det gamla hederliga knepet" hur man gör för att spela playstation cd's på pc.... men såklart så har jag inte numret före nån som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 HEHEHE du måste ha emulator. Men jag kan inte säga mer för sånt är olagligt och olagligt snack accepteras inte häre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) HEHEHE du måste ha emulator. Men jag kan inte säga mer för sånt är olagligt och olagligt snack accepteras inte häre... de te väl inte alls olagligt.. programet bleem såldes juh i affärer t.ex Åhlens.. och det är en psx emulator .. hur du gör för att spela psx spel på datorn.. du skaffar programet bleem... antingen köpter du det eller .. a men de stödjer inte alla psx spel.. men sen när du har bleem installerat å så.. startar du det kör in en psx cd i datorn.. så spelar du detta e alltså playstation.. inte playstation 2!! Redigerad 13 juli, 2004 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 de te väl inte alls olagligt.. programet bleem såldes juh i affärer t.ex Åhlens.. och det är en psx emulator .. hur du gör för att spela psx spel på datorn.. du skaffar programet bleem... antingen köpter du det eller .. a men de stödjer inte alla psx spel.. men sen när du har bleem installerat å så.. startar du det kör in en psx cd i datorn.. så spelar du detta e alltså playstation.. inte playstation 2!! Jo dom är olagliga eftersom Sony har patent på systemet. Jag vet inget om det där bleem dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 thx for bringning light to my darkened mind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 troligt att det är olagligt, skulle varit med i många speltidningar att dom stämt dom etc, etc. så snacka inte skit utan fakta k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 det är ps2 som Sont har patent på systemet inte ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 köttis: Sony har patent på både PS2 och PSX. Som sagt, man måste använde en emulator. Bleem hamnade i fejd med Sony, vilket slutade med att Sony köpte upp Bleem och sedan slutade tillverka emulatorn/programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Men bleem funkar ju inte på XP det som tog så lång tid att gå till affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts