Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag har aldrig fattat vad man använder scroll lock till... kan nån förklara det? :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag frågade pappa och han sa att man kan använda den i Excel. Om man markerar en ruta och sätter på scroll lock så kan man scrolla utan att markeringen flyttar sig. Den kanske har någon annan funktion till, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 hehe, inte underligt att jag aldrig förstått det - vem f*n använder excel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) hehe, inte underligt att jag aldrig förstått det - vem f*n använder excel? väldigt många..... Redigerad 13 juli, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 vädligt många..... haha precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jag kan slå vad om att era föräldrar använder det.. iaf någon.. min pappas sekreterare gör det.. fakturororrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jaa, det förstås men bland ungdomar menar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jaa, det förstås men bland ungdomar menar jag! Hel del ungdomar med... (bl.a. jag) Skitbra program att sortera data i, inte ovanligt heller att jag använder det i matten i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 off topic: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Hel del ungdomar med... (bl.a. jag) Skitbra program att sortera data i, inte ovanligt heller att jag använder det i matten i skolan. tror de flesta KSAB-elever använder excel åtminstone varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 off topic: Hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 off topic: thats me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jepps. Excel används väl inte så mycket bland de flesta ungdomar - däremot bland vuxna och elever som går på hrmm... "datorskolor" dvs. skolor som delar ut datorer till eleverna, där datorer används i nästan alla ämnen. Bra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Excell används av dom som utbildar sig ordentligt (Se även: Slänger bort sin ungdom), som typ jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts