Arman Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Kategorin Musik, Film & Grafik borde döpas om till Musik, Böcker, Film, Grafik & Nöje eller vad tycker ni...? Det förekommer ganska många fel när det gäller kategorin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hm, nöje det är väl mer "allmänt"? Och så skulle namnet bli lite väl långt Men annars är det en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hm, nöje det är väl mer "allmänt"? Och så skulle namnet bli lite väl långt Men annars är det en bra idé. Ja, jag håller med att det är ett långt namn men har ni någon idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Joo, men om jag skulle skriva om någon bok så skulle jag nog fatta att jag skulle skriva i Musik, Film & Grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Joo, men om jag skulle skriva om någon bok så skulle jag nog fatta att jag skulle skriva i Musik, Film & Grafik Ja men det är vissa som inte gör som du sörru... Och då blir det jobbigt för moderatorerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Men då kan det lika gärna inkludera allt och döpas om till: Musik, Grafik, Film, Sport, Nöje, Böcker, Äventyr, Vapen, Väder, Mattor, Sveriges historia & allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 varför göra det så svårt? Döp om den till "Media" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Media & Nöje skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Media & Nöje skulle vara bra Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Ja! nöjet =/...men man inte fattar att man ska skriva om böcker i den topicen är mannog inte över 13...det är bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 nöjet =/...men man inte fattar att man ska skriva om böcker i den topicen är mannog inte över 13...det är bra som det är Är det bra som det är? Tycker du det? Okej då, det är bra som det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Är det bra som det är? Tycker du det? Okej då, det är bra som det är... Men bli inte så jävla grinig bara för att någon inte håller med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Men bli inte så jävla grinig bara för att någon inte håller med dig... Har jag grinat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Har jag grinat? Det är en enorm skillnad på grinig och grinat, och ja, du är grinig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Tycker Musik, Film & Grafik borde få varsitt eget forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Jag tycker att det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Tycker Musik, Film & Grafik borde få varsitt eget forum! Böcker och allt sånt annat också? hade kanske varit lite väl många forum då... tycker att det är bra som det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 Jag håller fullständigt med Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts