Nord Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) Hur hittar jag Z-moddeler eller vad det heter? var finns programmet? och hur gör jag när jag vill ändra texturer på en bil? Tack för mig så länge... MVH A.A O en annan sak, tack för en jätte fin sida! Redigerad 12 juli, 2004 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Det beror på om du bara ska ändra färgen eller göra helt nya texturer. Färgerna på bilarna kan du ändra i carcols.dat med Anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 kör till en paynspray hahahha du andvänder carcol.dat filen i /data leta upp bilen tex hermes ser ut så här: hermes, 2,2, 16,16, 17,17, 21,21, 32,32, 38,38, 43,43, 60,60 alla nummer är primary och secondary color om du nu vill att bilen bara ska vara vit så kollar du högst upp i filen och letar efter white den har nummer #1 alltså ska bilen nu heta så här hermes, 1,1 då är den alltid vit. alla färger har nummer och nummrerna står innan färgens namn så det så! =) any questions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts