Cortez Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag vet att Counter-strike tråden finns, men för att Counter-strike 2D(beta) inte är beroende av Steam, som counter-strike 1.6 så skriver jag en ny tråd. Counter-Strike 2D(beta) kan hittas här Screenshots: här här här här här här Mer bilder och info hittas här Happy fragging! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Grymt! Ska ta och ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Nice! Inte för att jag gillar CS men det ser ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 buggade sönder för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 funkar inte o ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 funkar inte o ladda ner Ingenting funkar för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 laddar ner men är det bara på 4mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 laddar ner men är det bara på 4mb 5,6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 5,6 5.62 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 haha rätt fräckt spel faktisgt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 fy_iceworld_arena mot Bots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Skitjobbigt!!! Motståndarlagets gubbar har samma färg som du själv ibland!!! Dessutom träffar man aldrig!!! Jag kan typ ha korshåret precis ovan en motståndare o skjuta i fem sekunder, sen vänder han sig om o dödar dig på 2 sekunder, osså har han 75 i hälsa kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Såg inte så jättevackert ut om man kolla på screenshoten... Fast det kanske är kul att spela. Vad behöver man ha innan man kan använda det? Är det en extra grej till CS eller är det fristående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Såg inte så jättevackert ut om man kolla på screenshoten... Fast det kanske är kul att spela. Vad behöver man ha innan man kan använda det? Är det en extra grej till CS eller är det fristående? De är gratis att ladda ner, du behöver inte nåt. Roligaste banan är Ice_world2k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Det var rätt kul faktiskt... "The bomb has been planted." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Skitgrymt! Håller på och moddar det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Skitgrymt! Håller på och moddar det nu. Jag gör egna banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag gör egna banor. var/hur gör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 var/hur gör man det?? Lever Editor i spelet Jag kommer inte ihåg om det heter level editor men ngt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Lever Editor i spelet Jag kommer inte ihåg om det heter level editor men ngt liknande bara Editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts