LasseMannen Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Du glömde alternativet "Jag skiter toltalt i dem" i omröstningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) Det var ju det lättaste,jag kan allt utan till på vc håller på att klara det till 100% för tredje gången nu utan fusk. du värkar ju kunna allting alla bil märken i världen och vart alla HP ligger i VC Lr inte Redigerad 22 juli, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 (redigerad) du värkar ju kunna allting alla bil märken i världen och vart alla HP ligger i VC Lr inte Vadå?? Det kan ja ju jag använder ingen karta iaf,för om man fuskar me guider o frågor typ "hur gör man på det här uppdraget" Nej man tröttnar på det snabbare då. Jag tog alla 100 packet för 3 dagar sen för fjärde gången håller på hos två kompisar oxå jag tog 91 packet hos en kompis på knapt 40 minuter,inte för att skryta men ändå. Jag kan inte alla bilmärken... Redigerad 22 juli, 2004 av ERROLS TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 humm..okej..ja tror ja tolkar det där lite som ja vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts