Stoppie Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 program med en karta som visar vilka man har tagit.. eller rättare sagt vilka man inte har tagit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag fuskade med ett savegame för jag orkade inte klara dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag letar själv, utan karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 om det är någon (jag kan aldrig sluta tjata om'et) som har ett program som visar vilka HOPP man inte tagit är jag OERHÖRT glad att få reda på adressen till det. saknar ju, som ni säkert vet, ett enda hopp, och jag orkar inte kolla igenom alla en fjärde (?) gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 om det är någon (jag kan aldrig sluta tjata om'et) som har ett program som visar vilka HOPP man inte tagit är jag OERHÖRT glad att få reda på adressen till det. saknar ju, som ni säkert vet, ett enda hopp, och jag orkar inte kolla igenom alla en fjärde (?) gång. det blir nog till att göra om alla du har förmodligen inte landat på rätt ställe på något hopp... i den här guiden är det rätt bra beskrivet var man ska landa.. http://www.psycopsy.com/modules.php?name=C...=showpage&pid=4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 schysst, den kan bli till användning. Tack, tack Jag har som sagt kört igenom allihop men vet inte om jag 1. Misslyckats med landningen eller 2. Tagit hoppet innan jag började jaga 100% ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Nice and easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag använder HP-karta- men dom flesta har man ju lärt sej vart dom ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag letade utan karta men till slut tröttnade jag.Vote:Karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag kollade i en guide vart alla var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Om man nu dödar livvakterna. så kommer dom tillbaka va? och om dom inte "hjälper" mig att skjuta folk vad är det då för fel på dem. /Stoppie (Topic Admin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RuffTuff Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 om man liksom gillar vice city så ska man ju inte fuska om man så gärna vill klara spelet till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 första gg jag varvade klara jag utan! andra gg med karta! Vote: Jag använder hidden packages karta (för ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 hur f*n lyckas ni leta igenom det gigantiska vc på hundra paket utan karta?!!? hur många paket som helst är ju asbra gömda... för att inte tala om det här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det var ju det lättaste,jag kan allt utan till på vc håller på att klara det till 100% för tredje gången nu utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 När jag tänker efter kanske jag komemr använda karta till de svåraste. Jag får ju både GTA3 och Vice City samtidigt, så det bli många paket att hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 jag hittade utan karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 hur f*n lyckas ni leta igenom det gigantiska vc på hundra paket utan karta?!!? hur många paket som helst är ju asbra gömda... för att inte tala om det här: och var kommer kartorna ifrån då tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 Anväde mina ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts