skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 håller med! lysande idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Tack så mycket, vet att jag är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 jag att man kunde göra staden mer levande det är exakt vad jag tycker också, det känns som fotgängarna bara är statister, dom gör inget. sen tycker jag att poliserna ska börja jaga dom som gör saker mot en, som tex på VC, när haitans börja skjuta mot tommy skiter poliserna ju bara idet, eller tex när cubans och haitans skjuter mot varran vandrar ju bara poliserna lugnt förbi undrar också om man kommer kunna flyga mellan städerna via flygplatser, tex att man köper en biljett och så väljer man vilken stad man vill flyga till vore ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts