MetoC7 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag kan inte spela GTA Vice city för att när jag trycker på "play gta vice city" så står det "Grand Theft Auto VC cannot find enough available video memory"! Vad ska jag göra då?! Det fungera förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Förmodligen har du ett för dåligt grafikkort. Eller så har du inte DirectX 9.0 (VC kröver det) . Redigerad 11 juli, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Förmodligen har du ett för dåligt grafikkort. Eller så har du inte DirectX 9.0 (VC kröver det) . så du menar att hans grafik kort har blivit sämre med tiden eller? eller menar du att direktX har degraderats till ett sämre? han sa ju att det funkade förut ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Ständ ner alla bakgrundsprogram innan du startar, så fungerar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Förmodligen har du ett för dåligt grafikkort. Eller så har du inte DirectX 9.0 (VC kröver det) . Jag har directX 9.b!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts