Netgamer_006 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hej! Vad brukar ni göra med Livvakterna? ///Netgamer_006 (ô,^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Det tråkiga med livvakterna är att de knappt skjuter på polisen eller haitierna. När jag spelat har de inte ens skjutit alls! De bara står där och ser roliga ut men skjuter inget när jag står och pepprar på poliser och helikoptrar, etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Dem skjuter ju visst. Dem skjuter alla Tommy skjuter på, och skjuter på alla som skjuter på Tommy. Redigerad 11 juli, 2004 av Netgamer_006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Döda Haitans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Annat... Låter dom stå inne i Vercetti Estate och se dumma ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Om man dödar dom kommer dom tillbaka? och i sånnafall vart? plus att om man vill att dom ska sitta ner i sitt eget hus ni vet i det där "tv rummet" hur gör man då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag har ändrat deras skin till en svart kostym och dom har kvar de svarta solbrillorna. jag har gjort ett likadant skin till tommy sen har jag en svart mercedes c200 i spelet sen åker vi och ställer till lite sattyg och knark härvor i staden. även en svart maverick har vi också det är flum skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Vote: null. jag har inte hundra procent. Men jag ska. Jag SKA. Jag SKA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 razia hos haiterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Razia hos Haiterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Brukar ta med en av dom på en liten åktur med pcj600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag brukar Utföra en razia hos Hatians För jag hatar haiterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 vart är livvakterna ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag brukar ta med en av dom och köra runt med motorcyklarna eller moppen eller krossen och göra stunt, hoppa från skyskrapor eller köra in i träd och så vidare tills snubben dör, då är det nästas tur Vote: Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Om man dödar livvakterna kommer dom tillbaka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 vart är livvakterna ? :"> När du har 100 % så finns de i tv-rummet i Vercetti Estate. Precis när du kommer in genom huvudingången(finns flera ingångar), gå rakt åt höger, där inne sitter dom. Om de inte är där, gå ut, åk runt ett tag, och gå tillbaka så är de där. Stoppie: Det spelar ingen roll vad du gör med dina livvakter, de finns alltid kvar i tv-rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Tack så hemskt mycket för alla svar! Själv så brukar man utföra en razia hos Militären, via en skåpbil (en silver Burito m. vinge). Oftast brukar kuppen misslyckas... Ska döda Hatians här näst ! Har en fråga bara; Vilket ut av Tommys Fabriker är mest utsatta ut av Hatians? Vet att det är Kaufman Cabs och Printworks, men vilket? Och vart finns deras "näste" någonstans? ///Netgamer_006 (ô,^) P.S Spelar på Xbox... D.S Redigerad 13 juli, 2004 av Netgamer_006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Tack så hemskt mycket för alla svar! Själv så brukar man utföra en razia hos Militären, via en skåpbil (en silver Burito m. vinge). Oftast brukar kuppen misslyckas... Ska döda Hatians här näst ! Har en fråga bara; Vilket ut av Tommys Fabriker är mest utsatta ut av Hatians? Vet att det är Kaufman Cabs och Printworks, men vilket? Och vart finns deras "näste" någonstans? ///Netgamer_006 (ô,^) P.S Spelar på Xbox... D.S Kaufmans Cabs är mer utsatt av Hatians, det ligger ju mitt i deras område... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts