ERROLS TRUMMA Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Alvavarligt Talat tror jag att det finns djur för vi har sett bilder på bondgårdar och en bondgård utan djur?, Va fan försörjer dom sig på då???? Rysk kaviar och svenskt Fläsk...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 skulle vara coolt om det var personer som gick ut med hunden och skjöt man hussen så bussar han hunden på den...skulle vara coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 vakt hundar ute på landet ill nån gård vore grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Prärievargar typ. jag tycker (jag har säkert skrivit det också) att man ska kunna se dom men att dom typ springer iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Att döda barn eller djur är inget nytt. Det finns ju djur man kan döda i massvis med spel och man kan ju döda barn i en del spel också, Fallout tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jo som Deer Hunter spel och sånt som fiskespel. Men det är ju sådana spel men som i GTA där blir det liksom "jag skjöt en hund för jag hade lite tråkigt" Lr "Hö hö, nu ska jag skjuta ett barn" jag säjer inte att jag inte ska köpa det om det är djur eller barn om det finns det är det ju iochförsej bara att inte skjuta dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 jag tycker att man det inte är okay med barn i spel. djur är en annan sak. kan inte förklara varför jag gillar djur men djur är mer okay på något sett. djur kommer man att döda på metal gera solid 3 man är i djungeln där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Prärievargar typ. jag tycker (jag har säkert skrivit det också) att man ska kunna se dom men att dom typ springer iväg. bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 jag tycker att man det inte är okay med barn i spel. djur är en annan sak. kan inte förklara varför jag gillar djur men djur är mer okay på något sett. djur kommer man att döda på metal gera solid 3 man är i djungeln där Tänk innan du skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Det borde iaf finnas rådjur i skogen eller kaniner eller älg. eller kanske ett äkta smålänskt sånt här hhmmm isterband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 det vore fan asball, vad är det som är så jävla the sims med det..man behöver ju inte kunna äga några själv det är ju bara en kul detalj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Håller med Berit, vore det inte trevligt om det var lite små söta kattungar ute på gatorna!! Kanske skulle man kunna skaffa barn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 det finns inget spel där man kan döda barn.. förutom pico's school som är ett flashspel på newgrounds I Neverwinter Nights kan man döda barn... sticka svärdet i dom, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 Mmm jätte roligt med djur.. " innan du ska spränga den där byggnaden glöm inte att rasta fido " .. Nej men seriöst inte djur i Gta det skulle vara helt puckat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2004 I Neverwinter Nights kan man döda barn... sticka svärdet i dom, haha jasså? aldrig ens sett en barn där @ DaeR: Jaha..? då kan man lika gärna säga att det är puckat med djur IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 @ DaeR: Jaha..? då kan man lika gärna säga att det är puckat med djur IRL Hmm, snackade vi om irl här? Neej men på ett sånnt spel som Gta ska det inte finnas djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Barn och djur ska vara med. Annars blir jag besviken och dyster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Barn och djur ska vara med. Annars blir jag besviken och dyster. w0rd jag har faktiskt saknat djur och barn, barnvagnar och så vidare i GTA III och VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Men om barn och djur skulle vara med, så skulle det stå för längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Barn och djur ska vara med för att det ska vara så realistiskt som möjligt anser jag... Redigerad 21 juli, 2004 av mange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts