skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 det finns inget spel där man kan döda barn.. förutom pico's school som är ett flashspel på newgrounds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag skulle öndskat att det fanns ett zoo, tex med duvor, elefanter, pappergojer, lamer, tulpaner, och alla dessa djur, det skulle vara otroligt, sedan bara ha friheten att ställa sig på en kulle, kasta en coctail, och djuren är massakerade Tulpaner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Tulpaner? lol, vad är en PapperGoj föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Djur och småbarn är ju oskyldiga, medans nästan varje vuxen människa förtjänar ett nackskott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Ja det finns ju djur i många spel faktiskt. Tex i splinter cell finns det också hundar. Och i andra spel massa andra djur man kan skjuta. Så djur borde dom få ha med. Även om de nu får hårdare kritik bara för att det är GTA men då kan dom ju kolla vilket annat spel som helst som också har djur. Men nä det är alltid bara GTA dom kan skylla på. Hitman Contracts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det finns inget spel där man kan döda barn.. Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det borde iaf finnas rådjur i skogen eller kaniner eller älg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det finns inget spel där man kan döda barn.. Deus Ex... sen Deus Ex IW vettefan, det kommer jag inte ihåg.. tror det iallafall. Och jag håller helt med GTA3 Missfoster i den här frågan. Det är skillnad på spel och verklighet, so what om lite data dör? Tror ingen tar skada av att några datorgjorda modeller animeras så de lägger sig ner på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det borde iaf finnas rådjur i skogen eller kaniner eller älg. det finns inte älgar i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Det borde iaf finnas rådjur i skogen eller kaniner eller älg. Ja det hade varit skitballt! Tar fram ett gevär....siktar...och WHAM!!!! Kött till middag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det finns inte älgar i USA ! Det finns fler älgar i USA än i Sverige ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 ehm... ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 dom borde ha djur jag menar man behöver juh inte skjuta på dom juh + att om det finns bond gårdar och så BÖR det finnas djur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 nä, vadå, dom kanske är på en semestergård i hawaii? nä men jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) dom borde ha djur jag menar man behöver juh inte skjuta på dom juh + att om det finns bond gårdar och så BÖR det finnas djur.. ja hoppas d finns men har inte sett nån än eller stått i nån tidning!!! Tänk er bara: Du cyklar genom skogen i högfart... Plötsligt ser du en stooor älg så mitt framför dig och bara stirrar! Du tar då upp ett Spaz-shotgun och etablerar ett stort älg-blodbad i skogen! Smokin´!!! Redigerad 16 juli, 2004 av Alice Cooper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 lol, vad är en PapperGoj föresten? naturligtvis menade han papperskorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) naturligtvis menade han papperskorg. Exakt, har ni aldrig hört talas om den? Sällsynt fågel som lever traffikerat...mer känd som Papperskorgus Pilatus. Redigerad 17 juli, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Alvavarligt Talat tror jag att det finns djur för vi har sett bilder på bondgårdar och en bondgård utan djur?, Va fan försörjer dom sig på då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Alvavarligt Talat tror jag att det finns djur för vi har sett bilder på bondgårdar och en bondgård utan djur?, Va fan försörjer dom sig på då???? Mjölk? (Nej inte seriös...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Mjölk? (Nej inte seriös...) Mjölk får man inte utan, Man kanske får lite Pengar på vete osv men inte tilräcligt och jag tror nog att R* har tänkt lite mer än att sätta en riktig bondgård med vatten torn och allt skit dom har på den men inga djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts