Jump to content

Djur i San Andreas??


Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Ja det finns ju djur i många spel faktiskt. Tex i splinter cell finns det också hundar. Och i andra spel massa andra djur man kan skjuta. Så djur borde dom få ha med. Även om de nu får hårdare kritik bara för att det är GTA men då kan dom ju kolla vilket annat spel som helst som också har djur. Men nä det är alltid bara GTA dom kan skylla på.

Hitman Contracts...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det finns inget spel där man kan döda barn..

Deus Ex... sen Deus Ex IW vettefan, det kommer jag inte ihåg.. tror det iallafall.

Och jag håller helt med GTA3 Missfoster i den här frågan. Det är skillnad på spel och verklighet, so what om lite data dör? Tror ingen tar skada av att några datorgjorda modeller animeras så de lägger sig ner på marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Det borde iaf finnas rådjur i skogen eller kaniner eller älg. B)

Ja det hade varit skitballt! Tar fram ett gevär....siktar...och WHAM!!!! Kött till middag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
dom borde ha djur jag menar man behöver juh  inte skjuta på dom juh + att om det finns bond gårdar och så BÖR det finnas djur..

ja hoppas d finns men har inte sett nån än eller stått i nån tidning!!!

Tänk er bara:

Du cyklar genom skogen i högfart...

Plötsligt ser du en stooor älg så mitt framför dig och bara stirrar! Du tar då upp ett Spaz-shotgun och etablerar ett stort älg-blodbad i skogen!

Smokin´!!!

Redigerad av Alice Cooper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...