minigun Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Varför ska man inte få döda djur? Det är mkt värre att döda människor.. Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Varför ska man inte få döda djur? Det är mkt värre att döda människor.. Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... w0rd, många tycker att det är såååå synd om djur som dör men bryr sig inte det minsta om en människa blir dödad. Jag tycker det borde finnas vakthundar som i Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Tycker att det gärna skulle ha fått vara med djur i spelet (inte överdrivet mycket), man är ju för bövelen inte tvungen att döda dem (tror inte att det kommer finnas uppdrag som går ut på att döda djur faktiskt), man dödar ju inte ens något djur, det är ju bara en samling polygoner som faller till marken... oj vad otäckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Varför ska man inte få döda djur? Det är mkt värre att döda människor.. Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... PRECIS vad ja skrev men d 100% korrekt!! Ja hade hellre velat att en hund/katt hade dött än att en människa skulle dö!! Nån som INTE håller med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... Hmm, så du anser att det är lika stor skillnad mellan att döda ett barn än en vuxen person... OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hmm, så du anser att det är lika stor skillnad mellan att döda ett barn än en vuxen person... OK! ja men d e ju sant! ett barn e en människa och en vuxen e en! ett barn(nyfött) är mindre medveten om att det blir dödat än en vuxen men d e lika illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 det är värre att döda djur än människor.. människor förtjänar oftast inte att leva medan djur är fullständigt oskyldiga.. för övrigt hade det varit kul om det hade funnits lite djur med i SA.. och kärringar som går med barnvagnar.. givetvis ska allt levande gå att döda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 det är värre att döda djur än människor.. människor förtjänar oftast inte att leva medan djur är fullständigt oskyldiga.. för övrigt hade det varit kul om det hade funnits lite djur med i SA.. och kärringar som går med barnvagnar.. givetvis ska allt levande gå att döda.. Jo djur är ju mer försvarslösa men det tycker jag inte spelar nån roll i det här fallet eftersom det är ett spel, tycker inte allas likadant om det skulle utspelas på riktigt. Man måste kunna skilja på spel och verklighet som väldigt många här inte verkar kunna, då ska man ju inte spela gta heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag skulle öndskat att det fanns ett zoo, tex med duvor, elefanter, pappergojer, lamer, tulpaner, och alla dessa djur, det skulle vara otroligt, sedan bara ha friheten att ställa sig på en kulle, kasta en coctail, och djuren är massakerade Du menar väl Lamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Iga djur tycker jag bra över drivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Iga djur tycker jag bra över drivet jag är inte petig med stavning och sånt, men i det här fallet är det fan inte lätt att avgöra vad du menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 förmodligen menar han typ; Jag tycker inte att det ska vara några djur i SA. Det vore överdrivet. det är min gissning iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ^MeTaNoLiC^ Du är inte en sån där "djuraktivist"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 en annan tolkning vore: inga djur alls? det tycker jag vore överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag tycker djur känns rätt onödigt i ett spel i den här genren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Ni som säger att det skulle likna The sims och så. I The sims sköter man inte djuren Och sen vet jag inte om du försökte fixa sign eller bara upload i onödan Och sen nej, jag vill inte ha djur med i Sa. Tycker inte det är roligt att döda djur bara. Vet ej varför men aldrig tyckt det varit roligt, fått skuld känslor ingen som tvingar dig att döda djur.. som sagt. kossor på landet duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ja men d e ju sant! ett barn e en människa och en vuxen e en! ett barn(nyfött) är mindre medveten om att det blir dödat än en vuxen men d e lika illa! ge mig din källa till det beviset, finns inga bevis på det du, samma som att det inte finns nått bevis som säger att fostret känner smärta osv när dom gör abort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jag tycker det bara skulle vara vakthundar,så typ när man ska bryta sig in i ett hus på natten så när man är inne börjar hunden hoppa på en eller skälla så att ägarna vaknar och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 och sen kommer mannen i huset med en shotgun och skjuter skallen av Carl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 w0rd, många tycker att det är såååå synd om djur som dör men bryr sig inte det minsta om en människa blir dödad. Jag tycker det borde finnas vakthundar som i Mafia. Ja det finns ju djur i många spel faktiskt. Tex i splinter cell finns det också hundar. Och i andra spel massa andra djur man kan skjuta. Så djur borde dom få ha med. Även om de nu får hårdare kritik bara för att det är GTA men då kan dom ju kolla vilket annat spel som helst som också har djur. Men nä det är alltid bara GTA dom kan skylla på. Sen barn kan man ju kanske skita i att ha med. Det hade blivit alldeles för hård kritik så spelet till och med hade kunnat bli bannat i vissa länder. Kommer inte ihåg något annat spel där man kan döda barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts