Jump to content

Djur i San Andreas??


Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Varför ska man inte få döda djur? :P

Det är mkt värre att döda människor.. :D

Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... :)

w0rd, många tycker att det är såååå synd om djur som dör men bryr sig inte det minsta om en människa blir dödad. Jag tycker det borde finnas vakthundar som i Mafia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det gärna skulle ha fått vara med djur i spelet (inte överdrivet mycket), man är ju för bövelen inte tvungen att döda dem (tror inte att det kommer finnas uppdrag som går ut på att döda djur faktiskt), man dödar ju inte ens något djur, det är ju bara en samling polygoner som faller till marken... oj vad otäckt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Varför ska man inte få döda djur? :P

Det är mkt värre att döda människor.. :D

Och barn eller vuxen spelar ingen roll...människa som människa... :)

PRECIS vad ja skrev men d 100% korrekt!!

Ja hade hellre velat att en hund/katt hade dött än att en människa skulle dö!!

Nån som INTE håller med??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Alice Cooper
Hmm, så du anser att det är lika stor skillnad mellan att döda ett barn än en vuxen person... OK! :D:)

ja men d e ju sant! ett barn e en människa och en vuxen e en!

ett barn(nyfött) är mindre medveten om att det blir dödat än en vuxen men d e lika illa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är värre att döda djur än människor.. människor förtjänar oftast inte att leva medan djur är fullständigt oskyldiga.. för övrigt hade det varit kul om det hade funnits lite djur med i SA.. och kärringar som går med barnvagnar.. givetvis ska allt levande gå att döda..

Jo djur är ju mer försvarslösa men det tycker jag inte spelar nån roll i det här fallet eftersom det är ett spel, tycker inte allas likadant om det skulle utspelas på riktigt. Man måste kunna skilja på spel och verklighet som väldigt många här inte verkar kunna, då ska man ju inte spela gta heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som säger att det skulle likna The sims och så. I The sims sköter man inte djuren :angry:

Och sen vet jag inte om du försökte fixa sign eller bara upload i onödan :P

Och sen nej, jag vill inte ha djur med i Sa. Tycker inte det är roligt att döda djur bara. Vet ej varför men aldrig tyckt det varit roligt, fått skuld känslor :o

ingen som tvingar dig att döda djur..

som sagt. kossor på landet duger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men d e ju sant! ett barn e en människa och en vuxen e en!

ett barn(nyfött) är mindre medveten om att det blir dödat än en vuxen men d e lika illa!

ge mig din källa till det beviset, finns inga bevis på det du, samma som att det inte finns nått bevis som säger att fostret känner smärta osv när dom gör abort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd, många tycker att det är såååå synd om djur som dör men bryr sig inte det minsta om en människa blir dödad. Jag tycker det borde finnas vakthundar som i Mafia.

Ja det finns ju djur i många spel faktiskt. Tex i splinter cell finns det också hundar. Och i andra spel massa andra djur man kan skjuta. Så djur borde dom få ha med. Även om de nu får hårdare kritik bara för att det är GTA men då kan dom ju kolla vilket annat spel som helst som också har djur. Men nä det är alltid bara GTA dom kan skylla på.

Sen barn kan man ju kanske skita i att ha med. Det hade blivit alldeles för hård kritik så spelet till och med hade kunnat bli bannat i vissa länder. Kommer inte ihåg något annat spel där man kan döda barn? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...