guardian Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jo, nu har jag lite problem med MSN. det är så att när jag försöker skriva till någon så står det "följande meddelande kan inte tas emot av alla deltagare: korkade jävla MSN!!!!!!" men andra kan skriva till mig, men dom kan inte se mina meddelande. vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Tillfälligt..? för du har väll inte haft så förut eller? Tror vi måste skapa en Msn Problem tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Tillfälligt..? för du har väll inte haft så förut eller? Tror vi måste skapa en Msn Problem tråd... jag har haft detta pupp prob sen i förrgår kväll. före det var dert bara ibland det stog så, men sen blev det mer och mer tillslut helt och hållet. säger detta mupp messenger 6.1 som gjorde det. installerade det två dagar innan preblemen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts