Jump to content

Blivande 7:de klassare


GTA_Erik
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

usch, röka å supa ska man inte hålla på med :D

kanske inte är så bra med dator heller, har börjat känna mig konstig i ögonen på sista tiden... ^_^

happ, vi som ska börja 7:an ska snacka här..? ok..

nu är man ett steg närmare idiotbetygen och dom där jävla muntliga förhören i 9:an..? :wub: :'( fyfan.. det enda jag tål är väl.. Svenska och NO.. bleh vad jag hatar skolan.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till er som ska börja sjuan... ett gott råd.. hmm... AH! Pippa så det ryker, var inte snäll mot lärarna, skit i läxorna och jobba inte på lektionerna. Dessutom kommer de äldre barnen se er som små terrorister, så visa att ni är det. Förstör allt i er väg och gör inget som är lagligt/trevligt uppförande.

det gör jag ju redan :huh:

jag ska börja i 7:an till hösten

jag kommer ihåg min lärare i 6:an hon stog och bölade längst fram i klassrummet bara för att vi inte gillade våra nya platser "jag har faktist suttit i 2 timmar på min fritid och gjort upp det här" hela klassen garva åt henne :) så när hon sa att jag hade fel på min matte läxa sa jag "jag har faktist suttit i 1 timme och gjort den här så du ska fan inte komma och klaga" :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...