The Dude Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jaja tillbaka till tråden. Jag tycker man ska läxa upp de nya sjuorna så dom fattar att det är väjningsplikt mot nior och att man inte bråkar med oss. Hatar käftiga sjuor. ( ) Slutade nian nu, ser fram emot lite nollning på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 usch, röka å supa ska man inte hålla på med kanske inte är så bra med dator heller, har börjat känna mig konstig i ögonen på sista tiden... happ, vi som ska börja 7:an ska snacka här..? ok.. nu är man ett steg närmare idiotbetygen och dom där jävla muntliga förhören i 9:an..? :'( fyfan.. det enda jag tål är väl.. Svenska och NO.. bleh vad jag hatar skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Till er som ska börja sjuan... ett gott råd.. hmm... AH! Pippa så det ryker, var inte snäll mot lärarna, skit i läxorna och jobba inte på lektionerna. Dessutom kommer de äldre barnen se er som små terrorister, så visa att ni är det. Förstör allt i er väg och gör inget som är lagligt/trevligt uppförande. det gör jag ju redan jag ska börja i 7:an till hösten jag kommer ihåg min lärare i 6:an hon stog och bölade längst fram i klassrummet bara för att vi inte gillade våra nya platser "jag har faktist suttit i 2 timmar på min fritid och gjort upp det här" hela klassen garva åt henne så när hon sa att jag hade fel på min matte läxa sa jag "jag har faktist suttit i 1 timme och gjort den här så du ska fan inte komma och klaga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts