Jump to content

Blivande 7:de klassare


GTA_Erik
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Började högstadiet i sexan jag med... beröva oss från vår barndom sådär. :'( :shifty:

Till er som ska börja sjuan... ett gott råd.. hmm... AH! Pippa så det ryker, var inte snäll mot lärarna, skit i läxorna och jobba inte på lektionerna. Dessutom kommer de äldre barnen se er som små terrorister, så visa att ni är det. Förstör allt i er väg och gör inget som är lagligt/trevligt uppförande.

Själv börjar man nian efter sommarn... skitkul. Aja, nian är väl det mysigaste året i skolan. Sjuan är värst, sad but true. ^_^

Sjuan är ju skönast, det är i åttan allt börjar slängas på en, Nian blir ännu värre med betygsångest sista månaden :wub:. Och jag ska börja gymnasium :E hoppas det blir skoj iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och förresten, tro inte att man kan slappa i sjuan, allt man gör i sjuan kommer på betyget i åttan.

Håller med, felet varför vissa får så dåligt (dåligt och dåligt, så länge som det är över G på de flesta ämnen är det väl bra men...) betyg är för att de slappar och tror att "man behöver inget göra i sjuan, bara o vänta till åttan." men där tar dom allt fel hehe, och i så fall varför har man inte slappat i tidigare klasser då? Därför man kan inte slappa, man måste arbeta för att komma vidare. :shifty::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och förresten, tro inte att man kan slappa i sjuan, allt man gör i sjuan kommer på betyget i åttan.

Det går inten på min skola. Lärarna känner en allt för väl och vet när en skolkar eller bara är sjuk. Och då fattar de ens mening om man säger så. Mening: Jag orkar inte göra något i 7:an, vadå man får ju betyg i 8:an :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hamna inte i fel gäng! För att hamna i rätt så ställ dig i rökrutan och fixa sprit till alla.. Då så hamnar du i rätt gäng!

Hm, bra tips.

Ska nog ge lappar till alla "töntar" i min skola som inte gör det.

Kanske 1 till rektorn också.

Han blir nog skitglad när han ser att jag för ihop "töntar" till 14isar... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

beror på vad som är rätt.. Det är klart att rätt inte är att supa och röka men om du vill vara cool så får man anpassa sig efter dom coola.. Och dom coola röker och dricker, oftast..

Jaså? Ja, här där jag bor är det såna vi brukar mobba.

Ni är antagligen lite bakom flötet där du bor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (Hoggert Froggert)

Ärligt, vad är det för tufft med att gå med i dom gängen?

Det är dom gängen som är dom otuffa, dom som super och röker på skolgården..

Det e rätt sagt... Men e inte cool om man röker, dricker, super, Eller vem vet vissa kanske tycker att det e coolt att dö i förtid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (Hoggert Froggert)

Det e rätt sagt... Men e inte cool om man röker, dricker, super, Eller vem vet vissa kanske tycker att det e coolt att dö i förtid?

håller med er.

Idiotiskt att röka, de som tror att dom är coola när de gör det bevisar egentligen bara att dom är dumma i huvudet vilket egentligen borde hjälpa resten att få in i huvudet att de är fjantiga... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaa! Ni har så rätt.. :P Jag varken röker eller.. röker..

Men lite alkohol om helgerna och en prilla om dagen skadar ingen..

Var faktiskt rätt mycket ironi bakom det jag skrev förut.. Men man blir som dom man umgås med och eftersom jag umgås med dom jag umgås med så är de jag inte umgås med töntar.. Några av dom iaf..

Topp3, varför mobba? Onödigt.. Så länge dom inte nämner mitt namn så är dom lugna..

skämt åsido.. jag hoppas ni fattar vad jag menar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...