GTA_Erik Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Här tänkte jag att vi som ska börja 7:an kunde snacka lite... Vad tycker ni om att börja högstadiet? Ska ni börja på en ny skola eller går ni kvar på samma skola? Själv ska jag börja på en ny skola och jag tror det kommer bli kul att börja 7:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Här tänkte jag att vi som ska börja 7:an kunde snacka lite... Vad tycker ni om att börja högstadiet? Ska ni börja på en ny skola eller går ni kvar på samma skola? Själv ska jag börja på en ny skola och jag tror det kommer bli kul att börja 7:an. Att komma till en ny skola suger men du får nog trevligt hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Här tänkte jag att vi som ska börja 7:an kunde snacka lite... Vad tycker ni om att börja högstadiet? Ska ni börja på en ny skola eller går ni kvar på samma skola? Själv ska jag börja på en ny skola och jag tror det kommer bli kul att börja 7:an. Hm själv slutade man precis högstadiet Men men, du kommer ju till en ny skola så ingen av brudarna vet hur du är, så det är bara att köra hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Försök göra bra intryck och hamna inte i fel gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag började "högstadiet" i sexan. Men det var länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag började "högstadiet" i sexan. Men det var länge sen. ??? 1 - 6 lågstadiet 7 - 9 högstadiet 10 - 13 (även kallat 1-3 igen) Gymnasiet ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) ??? 1 - 6 lågstadiet 7 - 9 högstadiet 10 - 13 (även kallat 1-3 igen) Gymnasiet ..... vart tog mellanstadet vägen då? 1-3-låg 4-6-mellan 7-9-hög Redigerad 12 juli, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ??? 1 - 6 lågstadiet 7 - 9 högstadiet 10 - 13 (även kallat 1-3 igen) Gymnasiet ..... Jag började i en högstadieskola i sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag började i en högstadieskola i sexan. Hur då om vi får fråga...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Vissa skolor har ju bara elever upp till årskurs 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag började i en högstadieskola i sexan. underbarn lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hur då om vi får fråga...? Jag gick till skolan den dagen jag skulle och så blev vi ledda till våra klassrum och så. Lite svårt att förklara, varför undrar du? Nej den andra skolan jag gick på gick bara upp till femman sen gick man i sexan på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag bytte också skola efter att jag slutade femman men nu ska jag börja i 8:an. Betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 jag började i gymnasium i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 oh, jag började dagis i 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag gick till skolan den dagen jag skulle och så blev vi ledda till våra klassrum och så. Lite svårt att förklara, varför undrar du? Ja du, man börjar ju sjuan när man ska börja i sjuan men du kanske går i en särklass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 vart tog mellanstadet vägen då? 1-3-låg 4-6-mellan 7-9-hög Samma fast nu har dom ändrat så trean ingår i mellanstadiet igen här hos mig.. slutat högstadiet nu.. gott nu väntar gymnasiet o nytt folk o förvirra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Började högstadiet i sexan jag med... beröva oss från vår barndom sådär. :'( Till er som ska börja sjuan... ett gott råd.. hmm... AH! Pippa så det ryker, var inte snäll mot lärarna, skit i läxorna och jobba inte på lektionerna. Dessutom kommer de äldre barnen se er som små terrorister, så visa att ni är det. Förstör allt i er väg och gör inget som är lagligt/trevligt uppförande. Själv börjar man nian efter sommarn... skitkul. Aja, nian är väl det mysigaste året i skolan. Sjuan är värst, sad but true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Ja du, man börjar ju sjuan när man ska börja i sjuan men du kanske går i en särklass... Nähä gör man det? Har jag påstått nåt annat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Det bästa man kan göra när man börjar i sjuan är att bli polare med åttor eller nior. Eller försöka hänga på någon polare som känner åttor eller nior. Ni kan väl själva räkna ut fördelarna Och förresten, tro inte att man kan slappa i sjuan, allt man gör i sjuan kommer på betyget i åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts