riiaah Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Är det nån som vet hur man gör egna CS Logos? Jag använder mig av programet (HL Logo Creator) Men jag lyckas inte göra nån logo, lr vart man ska lägga dom logos man gjort. Nån som vet hur jag ska göra och om de finns nått bätre program en (HL Logo Creator)?SNÄLLA! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Wally är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hm, varför skriver du här? Borde inte denna ligga i Spel -> Counter-strike ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hm, varför skriver du här? Borde inte denna ligga i Spel -> Counter-strike ? men..han är väll ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts