vigge Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 en bugg i sista rummet: bossarna studsar inte mot golvet, dom fortsätter åka ner lol, för mig försvinner den från skärmen efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 (redigerad) demo4 är klart!!!(efter en tid ) Demo4 Det är helt omgjort!! (nästan) Redigerad 29 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 hmm...har nån testat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2004 kanske inte nån vill? och du får väl vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 är det ingen som gillar mitt spel längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) jag gör men så många banor e det inte så när man har spelat ut så blir det kanske lite tråkigt Redigerad 31 juli, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 kan du nt starta på ett nytt typ ett GTA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jag gillar spelet men jag stör mig på en sak... att när man åker ovanför banan så startar banan om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 jag gillar spelet men jag stör mig på en sak... att när man åker ovanför banan så startar banan om ok ska fixa det... det här demot har 4 banor har jag för mig... spelet är snart klart och det har 14 banor (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts