Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 man får en ljuddämpad bazooka och en korv med senap Bra spel Korven med senapen kan vi ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 funkar inte och ladda ner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 funkar inte och ladda ner :'( Högerklicka, 'Spara mål som'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Du har använt game maker eller? Lekte i det innan och gjorde ett fighting spel men man kunde bara sparkas. Kan du ladda upp det där fightingspelet??? Alltså inte som stand-alone, utan som det ser ut i gamemaker!!! Jag kan försöka fortsätta på det!!! Förresten, kan nån berätta hur man gör så att man kan skjuta??? Har typ fastnat på mitt egna spel, GTA:Driveby!dbgame.gmd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Det spelet finnes inte längre de var minst ett år sedan jag gjorde det menjag påbörjade ett nytt idag men har inte gjort någonting nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Gåt ju inte o tanka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Demo3 Demo3: Har inte gjort så himla mycket.Bossen är lätare. nya banor och nåt mer. (har jag stavat fel nånstans :'( Jag är inte så bra på att stava. Man blir ju av alla bokstäver) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 bossen är skitlätt ju, bara att trycka som en galning på både A och S. Btw, du borde ändra S-bomben eller vad det nu är, det är ju ingen skillnad mellan den och de vanliga skotten. dessutom borde du öka hastighterna för skotten (i alla fall A-lasrarna eller vad det nu är). Som sagt var, fixa animationer till huvudpersonen, och byt ut fienderna, som de ser ut nu kan man ju få ett epilepsianfall när som helst (inte för att jag har det) lite konstruktiv kritik för ett annars helt ok spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 funkar inte, kommer upp en felruta när jag ska starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 kan man ju få ett epilepsianfall min bror har fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 min bror har fått det Wow, högst intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 funkar inte, kommer upp en felruta när jag ska starta Vadå för felruta vad står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Gåt ju inte o tanka... talar du om mitt spel??? Vet nån hur man skjuter??? Eller förlorar hälsa??? De e de enda som saknas för att spelet ska bli OK, sen kan ja börja göra fler banor o fiender o sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bra spel för en nybörjare. ha d gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag har inte testat Demo3, bara 2:an, så jag vet inte om du har fixat så att man inte kan hoppa in bakom solen på första banan, vilket jag tycker att du borde fixa... ett annars mycket bra spel vet inte heller om du har fixat lite mera info i det tredje demot? annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... om du vill då asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag har inte testat Demo3, bara 2:an, så jag vet inte om du har fixat så att man inte kan hoppa in bakom solen på första banan, vilket jag tycker att du borde fixa... ett annars mycket bra spel vet inte heller om du har fixat lite mera info i det tredje demot? annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... om du vill då asså... "annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... " det skulle du kunna få göra... och jag ska fixa solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 hur kan man göra spel på gamemaker.nl??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 hur kan man göra spel på gamemaker.nl??? eh, det kan du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 hur kan man göra spel på gamemaker.nl??? haha, gamemaker.nl är hemsidan om du går in på den sidan, klickar på downloads och tankar den senaste versionen. sen kan du öppna ett spel som redan finns för att lära dig... det är bättre än att läsa en guide. man måste testa lite för att lära sig nånting jag gjorde om bilspelet så när man tutade så åkte dom andra bilarna jättefort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 en bugg i sista rummet: bossarna studsar inte mot golvet, dom fortsätter åka ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts