Jump to content

Jag har gjort


Blues
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har använt game maker eller?

Lekte i det innan och gjorde ett fighting spel men man kunde bara sparkas.

Kan du ladda upp det där fightingspelet???

Alltså inte som stand-alone, utan som det ser ut i gamemaker!!!

Jag kan försöka fortsätta på det!!!

Förresten, kan nån berätta hur man gör så att man kan skjuta???

Har typ fastnat på mitt egna spel, GTA:Driveby!

dbgame.gmd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bossen är skitlätt ju, bara att trycka som en galning på både A och S. Btw, du borde ändra S-bomben eller vad det nu är, det är ju ingen skillnad mellan den och de vanliga skotten. dessutom borde du öka hastighterna för skotten (i alla fall A-lasrarna eller vad det nu är). Som sagt var, fixa animationer till huvudpersonen, och byt ut fienderna, som de ser ut nu kan man ju få ett epilepsianfall när som helst (inte för att jag har det) :shifty:

lite konstruktiv kritik för ett annars helt ok spel :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte testat Demo3, bara 2:an, så jag vet inte om du har fixat så att man inte kan hoppa in bakom solen på första banan, vilket jag tycker att du borde fixa... ett annars mycket bra spel :D vet inte heller om du har fixat lite mera info i det tredje demot? annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... om du vill då asså...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte testat Demo3, bara 2:an, så jag vet inte om du har fixat så att man inte kan hoppa in bakom solen på första banan, vilket jag tycker att du borde fixa... ett annars mycket bra spel :D vet inte heller om du har fixat lite mera info i det tredje demot? annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... om du vill då asså...

"annars så kunde jag gärna kunna tänka mig att skriva ner en liten bakgrundshistoria baserad på den info du redan har skrivit i spelet... "

det skulle du kunna få göra... och jag ska fixa solen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur kan man göra spel på gamemaker.nl??? :D;)

haha, gamemaker.nl är hemsidan :)

om du går in på den sidan, klickar på downloads och tankar den senaste versionen. sen kan du öppna ett spel som redan finns för att lära dig... det är bättre än att läsa en guide. man måste testa lite för att lära sig nånting ;)

jag gjorde om bilspelet så när man tutade så åkte dom andra bilarna jättefort :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...