Blues Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 tänkte bara bäretta att jag har gjort ett megaman liknande spel.... någon som vill testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vad/vem är Megaman?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 var kan man spela det då? finns inte de redan ett spel som heter megaman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) var kan man spela det då? finns inte de redan ett spel som heter megaman? Jag sa jag har gjort ett megaman LIKNANDE spel det heter powerman och ni kan ladda hem det här PowerMan Edit: Det är bara ett demo....men jag håller på med det på högsta växeln Redigerad 11 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 snyggt..... Men du borde göra typ något eld som kommer ut när man använder jetpack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 snyggt..... Men du borde göra typ något eld som kommer ut när man använder jetpack... Ja det ska jag självklart fixa + att han springer och inte bara glider fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hittade en bug..på level 2 högst upp vid väggen som går uppi luften..ja hade jetpack över där..sen blev de nå bug så ja typ föll bakom banan,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Hittade en bug..på level 2 högst upp vid väggen som går uppi luften..ja hade jetpack över där..sen blev de nå bug så ja typ föll bakom banan,, det ska jag också fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) DEMO2 Andra demot är klart. en boss och en till bana. till nästa demo: Bugen som FerkurZ hitta.(tänkte inte på den själv :"> ) Fler fiender. Fler banor. KANSKE göra så att han går och inte bara glider. nästa demo kommer om 1 timme eller 2 eller 3 eller 24 Redigerad 11 juli, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Du har använt game maker eller? Lekte i det innan och gjorde ett fighting spel men man kunde bara sparkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) Du har använt game maker eller? Lekte i det innan och gjorde ett fighting spel men man kunde bara sparkas. ja, det är game maker btw, dendär bossen.. hur klarar man honom? roligt spel btw, om du forsätter på det och gör många banor kan det bli riktigt roligt tidsfördriv Redigerad 11 juli, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja, det är game maker btw, dendär bossen.. hur klarar man honom? roligt spel btw, om du forsätter på det och gör många banor kan det bli riktigt roligt tidsfördriv bossen...peppra som en galning tills han dör. (Inte ens jag har klarat han än :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vars laddar men ner gamemaker? E det svårt att göra spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Vars laddar men ner gamemaker? E det svårt att göra spelen? Här laddar du hem gamemaker gamemaker det är lite svårt i början men sen när man har lärt sig går det otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja då..klarade man ju spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja då..klarade man ju spelet Nähä du... du har inte klarat spelet för jag har en halva av det hemma hos mig som jag kanske snart kommer och skicka..ska jag göra det? det är inte så många förbätringar. (jag har säkert stavat fel nånstans ellerhur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Det finns 3d game maker också men det kostar en massa pengar annars hadde jag haft det. Det finns ingen som har det där man kan vara olaglig i heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Fråga:Vad tycker ni ska hända i spelet nu? Svar:Det bestämmer ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Fråga:Vad tycker ni ska hända i spelet nu? Svar:Det bestämmer ni! man får en ljuddämpad bazooka och en korv med senap Bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts