JohnnyH87 Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag tittade runt lite på den officiella GTa sidan och märkte en märklig sak med release datumen. GTA, GTA2, GTA3 och Vice City släpptes allihop i oktober! Och när släpps San Andreas? I oktober! Tillfällighet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jepp Perfekra datumet att släppa det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Mitt i julklapps handeln nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Varför dom släpper det i oktober har med Take-Two att göra. T2's bokföringsår (eller vad man ska kalla det) börjar 1 Nov och avslutas 31 Okt. Genom att släppa GTA i oktober får de ett bra slut på det aktuella bokföringsåret och en bra start på nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag har också klurat lite i det men inte orkat "forska" vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Tillfälighet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xilef Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Igen tillfälighet bra månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Varför dom släpper det i oktober har med Take-Two att göra. T2's bokföringsår (eller vad man ska kalla det) börjar 1 Nov och avslutas 31 Okt. Genom att släppa GTA i oktober får de ett bra slut på det aktuella bokföringsåret och en bra start på nästa år Läste ni ens det Hultenius skrev bodysnatcher och xilef? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 oktober är det perfekta datumet att släppa det.. vintern är på väg och det bli kallt och skit, så varför inte sitta hemma och spela hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 oktober favorit månad eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Varför dom släpper det i oktober har med Take-Two att göra. T2's bokföringsår (eller vad man ska kalla det) börjar 1 Nov och avslutas 31 Okt. Genom att släppa GTA i oktober får de ett bra slut på det aktuella bokföringsåret och en bra start på nästa år Precis. Tror det har klargjorts i flera topicar tidigare. Men jag vill inte gnälla så håll denna öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Jag la också märke till en sak, vice city trailern kom i september, och så står det: For Official Announcements, Exclusive Offers And The First About Site Launches Join The GTA Mailinglist. Vad menar Rockstar med det? Står Här. Redigerad 4 augusti, 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag la också märke till en sak, vice city trailern kom i september, och så står det: For Official Announcements, Exclusive Offers And The First About Site Launches Join The GTA Mailinglist. Vad menar Rockstar med det? Står Här. Att man kan vara med i deras E-mail lista för att få nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Att man kan vara med i deras E-mail lista för att få nyheter. Menade first about site launches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts