DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) kan nån göra en bättre tank till vc som det finns till gta3 HÄR??? Redigerad 11 juli, 2004 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 funker inte vissa modeler tilll både 3 och vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 den funkar inte till vc har provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jah men leta på andra sidor tex denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 (redigerad) den funkar visste i vc...hade den innan ja moddade sönder mitt vc för en tredje gång.. edit: skit i handlingen och defult.ide koderna som du ska ändra..dem funkar där emot inte till gta vc... Redigerad 11 juli, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 jaha kanske därför det inte funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Alla GTA3-fordon fungerar i Vice City.. men VC-fordon fungerar inte i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Hittade en snygg tank till vc, här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 den har jag den ser dock lite platt ut på höjden... ingame iaf.. men den ska väl se ut så kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Ååh...nu blev jag sugen på att spela Operation Flashpoint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Alla GTA3-fordon fungerar i Vice City.. men VC-fordon fungerar inte i GTA3. vissa VC bilar funkar i gta3, hade den där rodden med flames i gta3, osså hade jag bf COUPE som cokså ska va till vice, det går ha vice city bilar i gta3 men dom flesta gör så att spelet hänger sig om man går in i dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Hittade en snygg tank till vc, här! är inte m1a1 ett gevär? har för mig att det finns i CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 är inte m1a1 ett gevär? har för mig att det finns i CoD Alldeles rätt http://www.combatzone.se/shop/prodbild/EBB64.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts