RuffTuff Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 när ja hade bytt skin på min sabre turbo till en dodge charger och tog mig en åktur ner till paynspary som ligger vid bilaffären och så skulle ja kolla hur skadorna såg ut.....när den sen sprängdes och ja gick därifrån och sparade....sen när ja laddade spelet så gick ja ner och skulle ta en bil i garaget, och då ser ja att bilen ligger kvar som sprängdes..... Varför försvann den inte? ja retar mig på det.... nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 prova spara om igen..så är den nog borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RuffTuff Skrivet 11 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 ja det gjorde ja när ja såg attd en var kvar....men sen så sparade ja på ett annat ställe och då försvann bilen.....då var det löst då.... Tack och Lov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 synd, bättre lycka nästa gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts