nikee Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gta sa blir ju som the sims 2 fast man åker bil och skjuter folk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gta sa blir ju som the sims 2 fast man åker bil och skjuter folk Nä!! det enda nya är att man måste äta, kan bli tjock, träna på gym, få en ny frissyr etc som jag tycker liknar The Sims!! Det gör det bara verkligare! Hade man behövt sova hade det varit en annan deal! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gta sa blir ju som the sims 2 fast man åker bil och skjuter folk Eller inte då, dessutom finns det miljaaaaaaaaaarder sånna här topics! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Eller inte då, dessutom finns det miljaaaaaaaaaarder sånna här topics! precis! Om man nte gillar GTA´s utveckling så behöver man nte köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gta sa blir ju som the sims 2 fast man åker bil och skjuter folk Faktiskt inte! Puckad åsikt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gta sa blir ju som the sims 2 fast man åker bil och skjuter folk Den som snackar före han sett, har aldrig rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Den som snackar före han sett, har aldrig rätt w0rd up, sicket moto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag tycker många är negativa bara för att R* har gjort spelet mer verkligt ,för man kan äta och så vidare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag tycker många är negativa bara för att R* har gjort spelet mer verkligt ,för man kan äta och så vidare Ja precis! D ja gillar med GTA är just att d e så verkligt! Ju verkligare ju bättre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Mest lol. När spelet kommer ur ska ni se att ni kommer bli förtjusta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 w0rd, ni har aldrig kört de så ni vet inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 När spelet kommer ur ska ni se att ni kommer bli förtjusta Spelet kommer jag troligen älska. Men ätandet kommer nog dra ner betyget! Onödig topic! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts