Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tja, jag tänkte göra en tävling.. den som postar en bild på sin papperskorg vinner ett pris av mig. Vi ska posta papperskorgarna sen ska majoriteten rösta fram en vinnare! det blir roligt trustme!!!!!!!!=)) Sen ska man kolla på stabilitet, design, utstrålning och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tja, jag tänkte göra en tävling.. den som postar en bild på sin papperskorg vinner ett pris av mig. Vi ska posta papperskorgarna sen ska majoriteten rösta fram en vinnare! det blir roligt trustme!!!!!!!!=)) Sen ska man kolla på stabilitet, design, utstrålning och sådant. Ööh, detta var sannerligen något ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Här är min papperskorg. Den är väldigt lätt att tömma! borde få ett + för det Den är väldigt fin eftersom den oftast är fylld av massa porr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 @Xelori0n: Min lillasyster har en exakt likadan. Jag har en sån fast modellen med en tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag har en tiger i mitt andra rum XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag tror de flesta har en vanlig en.. alltså ikea grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Detta var då en undlig tävling... När kommer toalett tävlingen då?? För då vinner jag lätt med min uber sexiga toalett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Orkar inte ta kort på min, så jag ritade en snabb som ser nästan exakt likadan ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 hoho, jag kommer vinna! vänta bara tills imorrn så kan jag ta ett kort på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Här är min papperskorg. Plus för: + Miljövänlig (återvunnet material) + Enkel att tömma (bara att slänga den) + Billig (ta hem påsar du köpt godis i) + Praktisk (kan hängas upp överallt) + Bekvämt (du behöver inte åka till stan för att köpa en) + Tidsbesparande (du behöver inte stå i kö på IKEA i timtal för att få hem den) + Smaklig (den levereras med godis i ) + Stilfull, ändå Laid back-style + Snygg (jag tycker det) Minus för: -Morsan gillar den inte, dock ska här ett halvt plus läggas till för att jag samlat ihop skräpet överhuvud taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Här är min papperskorg. Plus för: + Miljövänlig (återvunnet material) + Enkel att tömma (bara att slänga den) + Billig (ta hem påsar du köpt godis i) + Praktisk (kan hängas upp överallt) + Bekvämt (du behöver inte åka till stan för att köpa en) + Tidsbesparande (du behöver inte stå i kö på IKEA i timtal för att få hem den) + Smaklig (den levereras med godis i ) + Stilfull, ändå Laid back-style + Snygg (jag tycker det) Minus för: -Morsan gillar den inte, dock ska här ett halvt plus läggas till för att jag samlat ihop skräpet överhuvud taget! F*n va smart...att jag inte tänkt på det... Kan inte ha en papperkorg på golvet pga min nyfikna katt Spike. Ska skaffa en sån där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Har ingen papperskorg, allt hamnar överallt, under sängen... sen så så får man städa o ¨så när städerskan kommer. Kan ni fatta, jag måste städa undan så att städaren kan städa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag gillar Henkibojjs bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) Se hit, gott folk! Jag har lyckats övertyga inte bara Funnylin om att skaffa en alldeles perfekt pappers-papperskorg, kan det vara för stilen, för miljövänligheeten, för priset eller helt enkelt för snyggheten? Ack o ve, så glad han kommer att bli för detta idealiska inköp! Även x0rZ har funnit den naturliga lösningen på skräperiet i samhället! Den naturliga vinnaren i denna tävling är jag! Tack för ordet. Redigerad 11 augusti, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Tja, jag tänkte göra en tävling.. den som postar en bild på sin papperskorg vinner ett pris av mig. Vi ska posta papperskorgarna sen ska majoriteten rösta fram en vinnare! det blir roligt trustme!!!!!!!!=)) Sen ska man kolla på stabilitet, design, utstrålning och sådant. Jag har också en Panda papperskortg. Dom är ju bäst, bara att min är lite "kladdig". Den har fått några plopp och kexchoklader över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 (redigerad) Se hit, gott folk! Jag har lyckats övertyga inte bara Funnylin om att skaffa en alldeles perfekt pappers-papperskorg, kan det vara för stilen, för miljövänligheeten, för priset eller helt enkelt för snyggheten? Ack o ve, så glad han kommer att bli för detta idealiska inköp! Även x0rZ har funnit den naturliga lösningen på skräperiet i samhället! Den naturliga vinnaren i denna tävling är jag! <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Tack för ordet.</span> hahahahah HenkiBojj din papperskorg e ju fan bäst ska skaffa mig en sån när jag kmr hem till sverige! Redigerad 22 november, 2011 av Henkibojj Editerade bort mitt fulla namn. Tack och förlåt! :) //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 åh, kan man vara stoltare över en produkt än så här? Den säljer som smör i solsken, gott folk! Vem bör vinna denna tävling, om inte jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 blir det inga fler bidrag? jag vill ju kolla på andras papperskorgar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Jag tror de flesta har en vanlig en.. alltså ikea grejs de har ja faktist. En grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts