pinner Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Hade inget att göra så jag satt och bläddrade igenom gta3.img i vice city och hitade en ak47 som ser ut att var helt komplett men det fanns väll inte med i spelet, har dom ångrat sig i sista stund eller? Här är en bild från zmodler. Redigerad 10 juli, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jepp, har också upptäckt den undra var den andvänds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Är den inte med i nån vapen affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 finns deaglen som lance har när man dödar diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jepp, den heter deagl.dff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag har inte vc riktigt än men snart ska titta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 finns deaglen som lance har när man dödar diaz vad är "deaglen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 vad är "deaglen"? han menar deageln, använd hjärnan, om du har nån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 någon gång skriver man väll fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 han menar deageln, använd hjärnan, om du har nån ! Va inte så otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Hade inget att göra så jag satt och bläddrade igenom gta3.img i vice city och hitade en ak47 som ser ut att var helt komplett men det fanns väll inte med i spelet, har dom ångrat sig i sista stund eller? Här är en bild från zmodler. tror militärerna har dem när man ska sno tanken och dem går in och köper dounts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 tror militärerna har dem när man ska sno tanken och dem går in och köper dounts nepp...dem har Ruger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 finns det någon sida där man kan kolla alla modellernas "gta3.img namn" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 finns det någon sida där man kan kolla alla modellernas "gta3.img namn" eller? nepp, man tittar med IMG Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) jag har konverterat ak47:an och deaglen så att han håller rätt och så... ( nämde det bara ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/AK47_vc.PNG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Desert_Eagle_vc.PNG Redigerad 12 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Är du säker på att det är en .357:a då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) nepp hittade den när jag sökte så det borde nog kanske stämma EDIT: tar nog bort det för säkerhets skull ( om jag skulle ha fel ) Redigerad 12 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Va inte så otrevlig. men ta inte allt bokstavligen, det va e skämt fattar du väll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 är det nån som vet vad M16 modellen heter (från GTA 3 altså) i GTA3.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts