Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Hade tänkt skapa en Poll, där man kunde ha röstat på sitt favorit RPG, men jag skapade en topic istället, där ni gärna kan rekommendera RPG-spel... Nårra bra är Diablo 1 & 2, Neverwinter Nights, Silver, Morrowind, Pirates of the Caribbean... Är Baldur's Gate 2 och Icewind Dale bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 finns väl redan en sån här tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Morrowind är fortfarande bäst......någon annan än jag som använder The Elder Scrolls Constructions Set? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 finns väl redan en sån här tråd? Oj, det hade jag totalt missat :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Diablo 1 och 2är ju faktisk riktigt kul =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts