kariya Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Alltid när jag är inne på internet kommer detta fram: "Tjänsten Messenger Medelande från Windows till infecte, skickat -------" Detta följs sen av en text, där det står att datorn har ett virus, och att man ska besöka en sida och ladda ner nåt.. Ibland står det även att det är porr i datorn och att man ska ladda ner nåt filter så att ingen ska se det.. Hur får man bort detta? Det är väldigt jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Låter som ett typiskt fall för Ad-Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 nej nej nej nej Start -> inställningar -> kontrollpanelen -> administativa [nånting] -> Tjänster Leta på "messenger", högerklicka och välj Stoppa och vips, borta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag brukar också få såna rutor (har inte orkat stänga av tjänsten) fast jag får det bara när brandväggen är avstängd. En gång fick jag ett virus samma sekund som en sån ruta kom upp på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 nej nej nej nej Start -> inställningar -> kontrollpanelen -> administativa [nånting] -> Tjänster Leta på "messenger", högerklicka och välj Stoppa och vips, borta =) är det på xb ? för jag hittar inte det i 98.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Låter som ett typiskt fall för Ad-Aware Jag gjorde en sökning på ad-aware Men hittade inget.. Warmedal: tack Redigerad 10 juli, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts