Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 tja alla det är jag xelorion, är det någon som lirar starawrs galaxies ??? undrar bara? jag lirar det är kul!!!!! jag skrev en dikt till gtasajten idag och alla snälla medlemar.. "När solen går upp och sajten börjar leva... det är då gräddsåsen börjar stelna... saften från himlen., blommor från det vilda börjar blomma och lukta.. Sajten är fullbordad! Det är här vi möts och pratar om allt tllhörande G T A .. Adminsen så snälla likt aftonblad av guld, deras jobb viktigt vi tycka men tid det tar och uppskatta dom måste ha! Detta är slutet för mig nu ger jag mig av, hejdå och det stinker tå" /xelorion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 vilken poet nej jag lirar inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Så fin dikt men jag spelar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Offtopic: Welcome back Xel ^^ Ontopic: Nope har aldrig provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 tja grabbar jag har saknat er :'( nu ska ni få se häääftiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Eehhh...okej grabben nu börjar det bli lite överbelastat som man säger det är trevligt att du saknat oss men du behöver inte uploada bilder och skriva dikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 alltså jag är legend jag måste göra en bra comeback jag försöker vara snäll bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 alltså jag är legend jag måste göra en bra comeback jag försöker vara snäll bara Har du gjort en ny användare, för du blev medlem idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 är det inte lättare att bara logga in på din gamla än att göra en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 wb.. wb... inte alls 1. vart har du vart 2. nej orka spel förutom gta? 3. legend? då är väl jag admin? 4. nu ska jag flasha 5. nödvändigt med ny användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 min xelorion aka blizz account är bannat tyvärr så fick jag göra en ny efter en lång tid inaktiv för jag har cancer men jag vill inte gå in på det nu... vill bara glömma och gå vidare. jag hoppas ni förstår ..... jaja jag är tebax nu iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Farsgubben Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jalla, wb wb xelorion du var alltid min största idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 min xelorion aka blizz account är bannat tyvärr så fick jag göra en ny efter en lång tid inaktiv för jag har cancer men jag vill inte gå in på det nu... vill bara glömma och gå vidare. jag hoppas ni förstår ..... jaja jag är tebax nu iallafall Jag har faktiskt aldrig sett din föra användare, han har jag missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xelori0n Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nä men jag tror jag var aktiv när du inte var medlem än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Laggar det skit mycket för er när ni går in i staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vill ha, men alla säger bara att det är idiotiskt att betala en massa pengar i månaden Dom ska få, dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Welcome Tobacka.. Nä aldrig provat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Jag provade det i 2 veckor. Alldeles för segt för min smak... Hände ju aldrig nå'nting. Nä, prova Lineage II eller PlanetSide istället. Snabbare och roligare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 kanske ska köpa SW:G någon gång btw trevligt att du är tillbaxs igen inte för att jag bruckade snacka med dig men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Nope, har inte spelat. Men kanske testar, allt måste ju testat innan man vet om man hatar det eller älskar det. (eller medel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts