mankan Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Tja skulle vara tufft om det kom en hastighetsmätrare till GTA san andreas ibland saknar man det när man gör stunt tex vet att det finns en "mod" så du får en hastighetsmätare men jag kör playstation2 och det funkar alltså inte för mig.. tror ni dom kommer fixa in en liten mätare ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) Tja skulle vara tufft om det kom en hastighetsmätrare till GTA san andreas ibland saknar man det när man gör stunt tex vet att det finns en "mod" så du får en hastighetsmätare men jag kör playstation2 och det funkar alltså inte för mig.. tror ni dom kommer fixa in en liten mätare ?? Är du dum i huvudet eller (ursäkta den smått taskiga frågan, lite ouppfostrat av mig, men den är seriös...)? GAAAAH!! < lär dig använda ögonen... Redigerad 10 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Är du dum i huvudet eller (ursäkta den smått inträngande frågan, lite ouppfostrat av mig, men den är seriös...)? ursäkta ? vad är problemet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) ursäkta ? vad är problemet? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15605 ...eller handlar inte den där tråden om det? PS: Förlåt att jag tog i, smått less idag bara! PMS'in...haha! Redigerad 10 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 skön stavning på titeln på tråden " Hatighetsmätare" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 skön stavning på titeln på tråden " Hatighetsmätare" ha ha ha ha fan vad fult aja, du bör kolla de andtra trådarna innan du skapar e ny. annars så skulle jag vilja ha en hastighets mätare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag gjorde faktiskt en Poll om det idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts