NeoTet Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) Varför försvinner hellikoptern när man dör och sen loadar. När man loadar ska ju allt bli som innan man dog. Det spelar ingen roll om jag är på Hyman Condo, Den försvinner ändå... Kan man förhindra detta Redigerad 11 november, 2002 av NeoTet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 tips: tryck på denna knapp när du ska skapa en ny tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Du skulle ha tryckt på New Topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Du skulle ha tryckt på New Topic. ååå... posta sammtidigt men jag var först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Vote: Det spelar ingen roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Men jag fick mig ett gott skratt i alla fall, det är lite småkul när nya forumiter gör fel. Här är en liknande händelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts