thotim Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Mitt internet lägger av ibland..tex när jag spelar cs och uppdaterar så funkar det inte. Så stänger jag av och testar öppna någon websida och då står det ansluter sen efter en stund så funkar det....vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Så blir det för mig med nästan varje gång jag lirar CS (väldigt sällan annars) och då brukar jag starta om datorn så fungerar det igen. Jag tror att felet ligger i ADSL-modemet som kanske blir "överbelastat" när många signaler skickas på en gång, eller så är det nån drivrutin.. Vad har du för modem (om du har det)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Okej...jag har Telia 8000....DSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts