addeSYNC Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag undrar ifall någon skulle vilja göra en bil med ett släp?? (trailer kallas släp oxå för) ja e inte så bra på bil modding min idé är att man ska ha en båt på släpet men det lär väl va jätte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ne det är nog inte så svårt... Men det är hur att få släppet att svänga om man svänger... annars ser det fult ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Ska testa att göra om yankeen och lägga en båt där bak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Nej, det kommer inte att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Kan man programmering bör det gå på nåt vis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Fixade ihop yankeen med en speeder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Snyggt jobbat... Men det är ju på flaket o inte på ett släp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Snyggt jobbat... Men det är ju på flaket o inte på ett släp!!! Ja det var det jag ville göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) gör boxwille till en husbil EDIT: annars kan jag göra det Redigerad 10 juli, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 gör boxwille till en husbil EDIT: annars kan jag göra det du o ditt eviga tjat om boxville ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 du o ditt eviga tjat om boxville ! varför är du alltid imot boxwille :'( , den kan bli en fin röd husbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 varför är du alltid imot boxwille :'( , den kan bli en fin röd husbil hehehehehe, du o ditt tjat om röda fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 mm röd boxville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 kan nog vara svårt att göra ett släp utan blueprints.. sen är jag också ganska trött på alla "kan någon göra" jag gör iaf. sånt som jag inte vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Släp är ju inte svårt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 släpet är nog inte svårt att göra det svåra e där man sätter ihop släpet med bilen det kommer se ut som om bilen och släpet är ett fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Men man får ju göra som med den båten(vad den nu heter) när båten lutar så svänger ju masten med, man får göra i princip samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Men man får ju göra som med den båten(vad den nu heter) när båten lutar så svänger ju masten med, man får göra i princip samma sak... tror den heter reefer eller marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts